יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

פאונדרס



על השוכרים של פאונדרס
אם הגעתם עד הלום כנראה שיש לכם ענין לבדוק את האופציה של השקעות בנדל"ן בחו"ל בעזרת אנשי המקצוע הבכירים של חברת פאונדרס. בהקשר זה יש לציין את העובדה, כי אחד מן הדברים אשר מייחדים מאד את חברת פאונדרס, הוא ללא כל צל של ספק הבחירה שלהם בשוכרים שונים. כידוע, המודל המרכזי של חברת פאונדרס מתמקד בעיקר ברכישה והשקעה בנדל"ן מסחרי ומניב בחו"ל. הנדל"ן מן הסוג הנ"ל נחשב למוצלח במיוחד, משום שאפשר לקבל עליו תשואה מעולה, דרך דמי השכירות. יחד עם זאת, כדי להבטיח את דמי השכירות הגבוהים, צריך כמובן לבחור את השוכרים המתאימים לצורך העניין. לא כל גורם ולא כל אדם יכול להבטיח לשלם דמי שכירות גבוהים לאורך מספר שנים. מכיוון שהאינטרס של חברת פאונדרס הוא להחזר תשואה גבוהה ללקוחות שלה, היא בוחנת היטב את השוכרים השונים.



איך היא עורכת את הבדיקות?
קודם כל, בודקת פאונדרס את הרקע העסקי של הגורמים שמעוניינים בנכס. אם מדובר באמת על חברות עסקיות, פאונדרס בוחרת אך ורק חברות עם דירוג אשראי גבוה של AAA. מדובר לרוב על חברות גדולות, מוכרות לפחות ברמת השוק המקומי ובמקרים רבים מדובר על חברות בינ"ל), שיש להן יכולת החזר גבוהה במיוחד. כך כבר אפשר להיות בטוחים שדמי השכירות יגיעו במועדם.
כמו כן, מעדיפים בחברת פאונדרס לעבוד תמיד עם חוזי שכירות לטווח ארוך - כאשר החוזה הוא למספר שנים ואין צורך לחדש אותו כל שנה מחדש. בכך שחברת פאונדרס בוחרת אך ורק גורמים עסקיים חזקים בשוק המקומי, הרי שאותו גורם יכול גם להתחייב לטווח ארוך במיוחד, והוא חותם על החוזה מבלי שמתעוררות בעיות ושאלות. בסופו של התהליך, דמי השכירות מגיעים במועדם - ואתם נהנים מהתשואה שלכם.

רוכשים במקומות מבוקשים
אבל איך פאונדרס יכולה בעצם לפנות מראש לגורמים עסקיים חזקים במיוחד? הסיבה לכך נעוצה מראש בסוג הנכסים שבהם פאונדרס מעדיפה להשקיע -  נכסים גדולים ובולטים, אשר נמצאים במרכזים של ערים גדולות, באזורים שבהם יש רמת ביקוש גבוהה במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה