יום רביעי, 15 ביולי 2015

מספר הטלפון של כביש 6



מספר הטלפון של כביש 6 נותן מענה לכל מי שנוסע או מתכנן לנסוע בכביש 6. כביש 6 הוא כביש אגרה בתשלום וכל רכב העולה עליו (מכונית, אופנוע, משאית ועוד) מחוייב בתשלום על פי קטגוריה לה הוא שייך ועל פי אופן הנסיעה שלו. לאורך מחלפי הכביש ישנן מצלמות אשר קולטות באיזה מקטעים השתמש כלי הרכב ובהתאם בעליו מחוייב בנסיעה. כל מי שלא התחבר לתכנית המנויים של כביש 6 יכול ליצור קשר עם מספר הטלפון של כביש 6 ולהתחבר לתכנית המתאימה לו ביותר.

החלפת רכב
ישנם אנשים אשר לא מודעים לכך שהמנוי בכביש 6 הוא מנוי על הרכב ולא על שם הנהג. כלומר, המצלמות קולטות את הרכב הנוסע בנתיבים השונים ולכן כאשר מגיעה בקשת תשלום לנסיעה היא מגיעה על שם הרכב. מי שעשה מנוי ומכר או החליף את רכבו צריך ליידע את כביש 6 דרך מספר הטלפון של כביש 6 ולבקש לבצע שינויים במנוי שלו. השינוי פשוט מאד וכדאי לבצע אותו ולמנוע אי נעימות עתידית.

תשלום לאחר הנסיעה
דרך מספר הטלפון של כביש 6 אפשר לשלם על נסיעה שבוצעה למי שאינו מנוי לכביש. כלומר, גם אם בוצעה החלטה בדרך כן לעלות על הכביש אף על פי שהתכנון היה שונה, אין מה לדאוג וכל שיש לעשות הוא ליצור קשר עם המוקד של החברה ולבקש לשלם על הנסיעה.

למידע נוסף לחץ כאן - כביש 6 טלפון

מנוי שמתאים לנוסע
מי שנוסע בכביש 6 לעתים קרובות יצטרך מנוי שונה ממי שנוסע לעתים רחוקות. כדי לבחון את הכדאיות של כל מנוי ועלויות הנסיעה הטובות ביותר מומלץ לכל בעל רכב לברר עם מספר הטלפון של כביש 6 על המנויים השונים ולהצטרף לאחד המתאים לו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה