יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

פורטל ארגוני - מהו?

פורטל ארגוני הינו פורטל אינטרנטי המציע מגוון שירותים לעובדי הארגון. שמירה על קשר בין הארגון לבין העובדים הינה פעולה לא פשוטה כלל, בייחוד כאשר מדובר בארגון גדול בו מנוהלים כמה תהליכים ארגוניים במקביל. פורטל ארגוני הינו פורטל אינטרנטי המציע לעובדי הארגון מגוון שירותים ומידע בתחומים שונים, והוא מסייע בשיפור התקשורת בתוך הארגון.

בפורטל ארגוני נוכל למצוא מגוון שירותים ומידע הרלוונטיים לעובדי הארגון

• ספר טלפונים: אחד הדברים הבסיסיים בתוכנת פורטל ארגוני הינו ספר טלפונים, אשר זמין לכל חברי הארגון ובו מוצגים שמות חברי הארגון, תפקידם וכמובן דרך יצירת הקשר עמם.
• זכויות וחובות העובד: ידיעת זכויות וחובות העובד חשובה לשם התנהלות תקינה בסביבת העבודה. על כל עובד לדעת את זכויותיו בכדי לדאוג להוצאתם לפועל, וכן את חובותיו בכדי להבין את ההתחייבויות בהן עליו לעמוד וכן את המשימות אשר אינן תחת אחריותו. כמו כן, ידיעת זכויות וחובות של עובדים אחרים בארגון מקלה על ההתנהלות בין בעלי תפקידים שונים.
• טפסים שונים: ארגונים רבים עושים שימוש בטפסים שונים לשם התנהלות מבחינה בירוקרטית, אשר מחייבת את כלל העובדים לעשות שימוש בטפסים ייעודים לשם מטרות שונות כגון הגשת תלונה, יציאה לחופשה ועוד. פורטל ארגוני הינה דרך נוחה ופשוטה להנגיש את כלל הטפסים הנדרשים לעובדי הארגון, כך שכל אחד יכול לגשת אליהם בקלות ופעמים רבות אף להגישם באמצעות הפורטל.
• לוח הודעות ואירועים: ארגון אשר מבצע שינויים בתהליכים ארגוניים או אף בלוח הזמנים של העבודה בשל חופשים או אירועים מיוחדים, צריך לעדכן את כלל עובדיו בנוגע לשינויים אלו. בעזרת פורטל ארגוני ניתן להעביר הודעות בין חברי הארגון וכן הודעות מנהליות כגון שינויים בלוח הזמנים או אירועים מיוחדים המתרחשים בארגון עצמו.

פורטל ארגוני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה