יום שישי, 13 בינואר 2017

ארונות לחדר שינה - חובה בכל חדר שינה



ישנם רהיטי בסיס אשר אי אפשר לוותר עליהם, כאשר אתם בוחרים את הרהיטים לחדר, ביחד עם המיטה והשידה תצטרכו להתפנות גם לבחירה של ארונות לחדר שינה. למרות שמקובל לחשוב בדרך כלל על ארון אחד תוכלו בחדר גדול לשלם שני ארונות קטנים יותר, ובכלל כיום ישנם עיצובים רבים ומגוונים של ארונות, כך שתוכלו להתאים עבור הצרכים שלכם והעיצוב במיוחד של החדר.




פרקטיות לפני הכל
כשמדובר על ארונות לחדר שינה הפרקטיות עומדת לפני עיצוב, למרות שלא צריכה לבוא על חשבונו. חשוב לזכור כי הארון הוא פתרון האחסון אשר חייב להיות נוח לסידור, ולא לתפוס יותר מדי מקום בחדר כך שהחדר לא ייראה צפוף בגלל הארון. אם מדובר בבית שלכם ארונות קיר עם דלתות הזזה הם אחד הפתרונות הטובים ביותר, כאשר גם מדובר בארון גדול שישרת אתכם לשנים רבות וגם הוא בעל מראה קלאסי ומרשים מאוד. חשוב למדוד היטב את החדר תוך התחשבות בכך שאולי תרצו לשנות את עיצובו בשלב מסויים, אבל הארון הוא פריט יקר אותו נרצה לשמור לשנים רבות, כך שעליו להיות מתאים ופרקטי בכל מצב.

ארונות עם עיצובים מיוחדים
ארונות לחדר שינה יכולים להיות בעלי עיצובים שונים ומגוונים, ארונות עץ קלאסיים הם מצויינים לחדר בעיצוב כפרי, כאשר ארונות עם דלתות של מראות יגדילו את החדר ויכפילו את האור. ישנם גם ארונות עם הדפסים מיוחדים וציורים כך שתוכלו לשלב עיצוב יוצא דופן. צורות גאומטריות הן פופולריות מאוד כשמדובר על עיצוב מודרני, בחדר שינה של ילדים אפשר לשלב דלת עם ציור של דמות אהובה. מעל הכל זכרו כי איכות הארון חשובה לא פחות מעיצובו ואף יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה