בעל עסק? הכתבה הזו
בשבילך
דאגה גדולה ועיקרית
בחייו של כל בעל עסק היא כמות הלקוחות. בעלי עסקים עושים לילות כימים במאמצים
לצבור לקוחות חדשים ולשמור על לקוחות קיימים. הלקוחות בשנים האחרונות הורגלו לרמה
גבוהה של שירות ולשוק חופשי שבו ניתן לעבור בקלות ובמהירות מעסק אחד לאחר. לכן,
שמירה מתמדת על לקוחות מרוצים ומתן שירות יעיל ואדיב בכל זמן הפכו לאחת המטרות
הגדולות של כל עסק. עם זאת, עסקים קטנים מתקשים לתחזק רשת שלמה של מזכירות שיוכלו
לענות לכל טלפון מלקוח בכל שעות היממה. לכן, הומצא השירות של מענה טלפוני לעסקים.
איך זה עובד?
מענה טלפוני לעסקים
הוא שירות שלמעשה מייתר את הצורך בבעלי תפקידים שעונים לטלפונים בתוך בית העסק
ומוציא את העיסוק הזה החוצה, לחברה אחרת המתמחה בדיוק בנושאים האלו. חברה המציעה
מענה טלפוני לעסקים, מעסיקה כמות גדולה של מוקדנים שמונחים לענות לטלפונים מבתי
עסק שונים. יחד עם כל עסק נבנה תסריט מיוחד, על פיו המוקדנים יודעים כיצד לטפל בכל
שיחה. שירות השיחות יכול להתמקד במענה טלפוני ורישום הודעות בלבד, אולם ניתן
להרחיב את השירות הרבה מעבר לכך. המוקדנים יכולים גם לקבוע פגישות לפי יומן משותף
ווירטואלי, לגבות כספים במידה והעסק מעוניין בכך ועוד. היתרון של השירות הוא שמצד
אחד ניתן שירות לכל סוגי הלקוחות בכל שעות היממה ומצד שני השירות הוא ספציפי עבור
עסק מסוים.
איך מצטרפים?
על מנת להצטרף לשירות
מענה טלפוני לעסקים, עליכם לבחור באחת מהחברות בישראל המציעות שירות זה. לאחר מכן,
יינתן לכם מספר טלפון אליו תוכלו להעביר באופן אוטומטי את כל השיחות שלכם. כל שיחה
תיענה בשמכם ותטופל על פי ההנחיות שסוכמו מראש.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה