יום שישי, 11 במאי 2012

עמדות מולטימדיה


הנוחות של עמדות מולטימדיה

אין ספק, שהיום אתם יכולים לבחור מתוך מגוון עצום של אטרקציות שיוצבו באירועים השונים, בפרט כאשר מדובר על אירועי בר מצווה או בת מצווה. אולם, אתם גם לא רוצים להעמיס יותר מידי אטרקציות, שכן בסופו של דבר יש לכם מקום מוגבל. לכן, הצבה של עמדת מולטימדיה יכולה להיות פתרון מעולה בדמות אטרקציה שגם ילדים וגם מבוגרים יאהבו לנצל במהלך האירוע. מצד אחד עמדת מולטימדיה לא תופסת מקום רב מידי, מצד שני בעמדה אחת ניתן להחליף מספר משחקים שונים, וכך יש חסכון במקום ובעלויות וקהל המוזמנים מבלה בשמחה.

ומה אפשר לשחק?

באשר לדברים שמשחקים על עמדות מולטימדיה, הרי שיש היום מגוון רחב מאד של משחקים מהנים במיוחד, אשר משחקים ממש מול המסך, כולל כל התנועות. כך לדוגמה, תוכלו לשחק במשחק באולינג, כולל תנועת היד לזריקת הכדור, אך הכדור עצמו יפגע בפינים וירטואליים שנמצאים על גבי המסך . אפשרות אחרת למשחק היא פינג פונג נגד המחשב, שבו אתם חובטים עם מטקה - והכדור חוזר אל תוך המסך.


אפשר גם לתקלט

תוסף מיוחד מאד עבור עמדות מולטימדיה היא עמדת התקלוט. היום אפשר להציב בתוך עמדת מולטימדיה מעין קונסולת משחק, אשר באה לדמות תקלוט של
DJ מקצועי, רק שכן האורח הוא זה שיתקלט. אם מדובר על קונסולה כמו DJ HERO, על המסך יופיעו הצבעים שעליהם יש ללחוץ, ועל השחקן ללחוץ בהתאם על הקונסולה. קיימות קונסולות נוספות שמדמות DJ, כולל כל הפעולות המיוחדות שעושים כמו סקרץ', ביט ופעולות נוספות.

אז בואו להציב עמדת מולטימדיה

אחרי שהבנתם את היתרון בהצבה של עמדת מולטימדיה באירוע שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להזמין אותה. לשמחתכם, יש היום חברות מקצועיות שמספקות שלל אטרקציות לאירועים השונים, ובין השאר יוכלו גם לספק לכם את עמדת המולטימדיה הדרושה. יש לקבל הצעות מחיר ממספר חברות, על מנת להשוות ביניהן הן ברמת כמות העמדות, הן ברמת מגוון המשחקים, וכמובן בכל הקשור לרמת המחירים שמבקשת כל חברת אטרקציות כזו או אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה