יום ראשון, 20 במאי 2012

בת מצווה בטבע


הנסיכה שלכם כבר הגיעה לגיל מצוות? אין ספק כי דעתכם כרגע עסוקה מאד בנושא האירוע שבדרך, ואתם מחפשים דרך מקורית ומיוחדת לחגוג את בת המצווה שלה? אחת הדרכים הלא שגרתיות והמיוחדות ביותר שלבטח תאהב כלת השמחה, חבריה ובני המשפחה היא בת מצווה בטבע. לא רק שניתן לקיים אירוע עליז באוויר פתוח, הסביבה הטבעית משמשת תפאורה נפלאה לכולם, ואפשר אפילו להוסיף הפעלה מעניינת לחוגגת וחבריה להשלמת האירוע והפיכתו לבלתי נשכח.

בת מצווה בטבע - כך הופכים ילדה למאושרת
בת מצווה היא אירוע משמח ומרגש בחייה של כל משפחה. יחד עם זאת, עולות תמיד ההתלבטויות כיצד להנציח את האירוע בדרך המתאימה והיפה ביותר. מצד אחד מדובר ביום הולדת עם משמעות רבה, וגיל החוגגת הוא 12 בלבד. מצד שני, נוצרת ציפייה להפיק משהו מיוחד ושונה, והדבר האחרון שתרצו זה לאכזב את בתכם הצעירה. שיקול נוסף הוא כיצד למצוא מקום שיכיל גם את בני המשפחה וגם חברים מהכיתה, ויהיה מעניין לכלת השמחה, כי בסופו של דבר מדובר ביום חגה ולא יום חגכם.

בת מצווה בטבע

מאחר ולא תוכלו לאשר כל גחמה של הנערה הצעירה, שדעותיה עדיין לא מגובשות, עדיין תוכלו להקשיב לרצונותיה, ולנסות להתאים אירוע שיענה על ציפיות כולם. אירוע מנצח שישמח את כולם, הוא בת מצווה בטבע.

הטבע חוגג
אווירת חוץ מתאימה מאד לצעירים, אין בה הרשמיות של אולם סגור, ומאחר והחוגגת היא נערה צעירה, היא הראשונה שיש להתחשב ברגשותיה. עוד מאפשרת הפקת בת מצווה בטבע, להפוך את האירוע לבלתי רשמי אולם מתוכנן בקפידה, עם הציוד המתאים, הקייטרינג שכולם יאהבו, והיכולת להשמיע מוזיקה גם בשעות מאוחרות, מאחר והמדובר הוא במקומות מבודדים.

עושים כבוד לילדים
חברות הפקה רבות מתמחות בהפקת אירועים בטבע, ביניהם בת מצווה. במקרים אלו מנסים להתחשב בטעמה והעדפותיה של כלת השמחה, ויחד עם זאת להכניס דברים לפרופורציות. אחד הפתרונות למשל בהסעדה, הוא תפריט נעים וטעים לאורחים המבוגרים, כשלצידו מזנון לילדים, עם הדברים האהובים עליהם במיוחד, כמו כריכים נקניקיות וכדומה, ועם מגוון מנות מתוקות ושמחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה