יום שבת, 11 באוגוסט 2012

הפירנאים


השילוב המושלם בתוך הפירנאים
חלמתם על חופשה יוצאת דופן? חופשה שבה תוכלו גם לצאת לסקי, גם לצאת לטיולי שטח, גם לבצע ספורט אתגרי, וגם לבקר במקומות שנראה שהעידן המודרני עוד לא הגיע אליהם בכפרים קטנטנים. נשמע כאילו המקומות הללו נמצאים לרוב במדינות העולם השני והשלישי - בדרום מזרח אסיה או בדרום אמריקה. מצד שני, בטח תרצו את הביטחון והשלווה של חופשה בתוך אירופה המערבית.

מהיום לא צריך להתלבט - כי אתם יכולים לצאת לנופש ברכס הרי הפירנאים .

ישן לצד חדש
בתוך הרי הפירנאים, רוב האוכלוסייה נחשבת אמנם לאוכלוסיה מסורתית ואף מתבדלת (המיעוט הקטלאני והבסקי). עם זאת, קיימת תעשיית תיירות מפותחת מאד בהרים הללו. הרי הפירנאים ממוקמים על הגבול שבין צרפת לספרד, וכוללים היום אלפי בתי מלון, מתקני נופש, מתקני ספורט, מסעדות, בתי קפה, פאבים, פארקים ענקיים, מסלולי טיול, ועוד אטרקציות תיירותיות רבות . 

הפירנאים

עם מי אפשר לטוס?
הנופש בהרי הפירנאים יכול להיות מושלם גם אם אתם רוצים לצאת לנופש זוגי מדהים, בפרט לירח דבש. עם זאת, הביקור בהרי הפירנאים יכול להתאים גם למי שרוצה לארגן נופש משפחתי ביחד עם הילדים. אפשר גם לצאת לנופש משפחות עם כמה חברים טובים והילדים שלהם, ולהזמין ביחד כמה בקתות נופש באחד מכפרי הנופש שיש באזור .

לכמה זמן כדאי לטוס ?
משך זמן הנופש שלכם בהרי הפירנאים נתון לחלוטין לשיקול האישי שלכם. יש אנשים שטסים אל הפירנאים כחלק מטיול כולל יותר באזור צפון ספרד, ולכן הם נמצאים שם רק פרק זמן של 3-4 ימים. עם זאת, חשוב להבין שמדובר על מתחם שבו יש כל כך הרבה מה לעשות. לכן אפשר לצאת גם לנופש של עשרה ימים מלאים רק בפירנאים עצמם ולחוות את כל מה שיש להרים הללו להציע לכם.

אם השתכנעתם שזה היעד המתאים לבילוי בטיול הבא שלכם בחו"ל, כל שנותר הוא רק לפנות אל סוכנות נסיעות שמכירה את היעד ולהזמין מקומות לטיול בלתי נשכח !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה