יום שישי, 17 באוגוסט 2012

יועץ תקשורת


כיצד לחסוך בחשבון הסלולרי שלכם ?
ארגוני הצרכנים טוענים כי חברות הסלולר הן מן הגרועות במתן שירות. הדבר מתבטא בהמתנה אין סופית לנציגי השירות שלהם, ביחס עויין בהרבה מקרים ובמקרים אחרים אי עמידה מאחורי הבטחות שניתנו ללקוח. והדבר יכול לחזור חודש אחרי חודש. בנוסף לכל זאת מתגלות טעויות אין ספור בחיובי החשבונות של לקוחות רבים. גם חברות גדולות סובלות מתופעה זו, אך ניתן לחסוך כסף רב בחשבון הסלולר כשיודעים מה ואיך לבדוק בחשבון החודשי שלכם. יועץ תקשורת סלולרי ידע לבדוק, לאתר ולחסוך לכם כספים רבים .

איך יועץ תקשורת סלולרי חוסך לכם כסף ?
יועץ תקשורת סלולרי הוא אדם המתמחה בכל הקשור לחברות הסלולר, התנהלותן, החשבונות שהן מפיקות עבורכם עד לרמת השורה הבודדת. יועץ תקשורת סלולרי ידע לנתח כל חשבון ולהבחין היכן אתם מחוייבים בשירותים שאתם לא עושים בהם שימוש, או לחילופין להתריע על חיובים שכלל אינם מופיעים בהסכם שלכם וכדומה .
 
מתי כדאי לפנות ליועץ סלולרי ?
אם עוד אין לכם הסכם עם חברת הסלולר מומלץ לקחת יועץ כבר לבניית ההסכם הראשוני מול חברת הסלולר. יועץ סלולרי יוכל לנתח את הצרכים שלכם ולייעץ לכם לגבי החברה הטובה ביותר שמתאימה לכם. במידה וכבר יש לכם הסכם עם חברת סלולר מומלץ לפנות ליועץ תקשורת סלולרי לקראת תום שנת השירות הראשונה כדי לבדוק את רלוונטיות ההסכם ואת כל מה שחוייבתם בו במשך השנה. היועץ ינתח ויבדוק את החשבונות שלכם ויכין לכם דוח מפורט של כל העלויות הקבועות, המשתנות, הציוד, חבילות הגלישה, שיחות לחו"ל ולארץ וכדומה כדי להראות לכם איפה וכיצד ניתן לחסוך .

עריכת הסכם חדש
בתום הבדיקות ייקח היועץ הסלולרי את הממצאים לחברת הסלולר וינהל איתה משא ומתן על הסכם חדש, יחייב אותה להחזיר לכם תשלומים שעשיתם בגין חיובים שגויים וכדומה . נשמע לכם טוב מדי? האמת היא שזה בדיוק מה שיקרה. על כן, מהרו לשכור את שירתיו של יועץ תקשורת סלולרית מקצועי ומיומן, אשר יביא לכם את כל הטוב הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה