יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

אורי עצמון


מה הוא סוד ההצלחה של חברת אקסיום הלכה מעשה? לדברי מנהל החברה, מר אורי עצמון, הרי שחברת אקסיום נחשבת לכוח עולה בתחום של השקות נדל"ן בארץ ובחו"ל, בזכות העובדה כי היא מקפידה מאד על בחירת הנדל"ן אשר היא רוכשת, והן על בחירת השוכרים השונים. החברה עצמה לא מפחדת גם מאתגרים שונים – ועל כן גם רוכשת נדל"ן במדינות כמו מונטנגרו ווייטנאם. במקביל, החברה מקפידה מאד על בחירת שוכרים אשר יעברו בדיקת נאותות, והם עצמם מייצגים על פי רוב גורמים ממשלתיים, או חברות גדולות ומוכרות עם יכולת אשראי גבוהה ומוכחת לכל הדעות.



ניהול נכון של הנכס

אורי עצמון מנהל אקסיום מסביר, כי אקסיום מקפידה מאד על מודלים איכותיים של ניהול הנכסים. אחרי הכל, אקסיום היא חברה ישראלית, למרות שיש לה נציגויות בחו"ל – אם כן, נשאלת השאלה, כיצד היא יכולה לפקח על הנכסים השונים אשר בהם היא משקיעה באמצעות המשקיעים השונים? ראשית, יש מודל אשר בו השוכרים עצמם שמעבירים את תשלומי השכירות לאקסיום, הם גם המנהלים של הנכס עצמו אשר הם שכרו. לעתים, מדובר על חברת ניהול אשר מנהלת את הנכס ואל השוכר עצמו. בכל מקרה, גם אם מדובר על שוכר אשר מנהל בעצמו את המתחם - לדברי אורי עצמון דואגת אקסיום להעמיד חברת ניהול מעליו, אשר תפקח היטב על הנכס עבור אקסיום. על פי רוב, מדובר על חברת ניהול מקומית, אשר מכירה גם את הניואנסים באותה מדינה.

מאפשר לכל אחד להתפתח

אורי עצמון טוען כי כל אחד ואחת מכם יכולים להצטרף כיום למשפחת המשקיעים של אקסיום. אקסיום, מסביר עצמון, לא מיועדת בהכרח ללקוחות הגדולים והמוסדיים. ההפך הוא הנכון מן הסתם. אקסיום פועלת קודם כל למען המשקיעים הפרטיים או החברות הפרטיות הקטנות יותר – אשר מעוניינים לבצע צעדים ראשונים ובטוחים בהשקעות נדל"ן בחו"ל. אורי עצמון מסביר כי כיום מדובר על שוק כזה אשר הולך ומתרחב, ועל כן מומלץ לכם להקדים ולהצטרף, וליהנות מרווחים נאים ביותר ללא כל צל של ספק בטווח הבינוני והארוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה