יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

השתלות שיניים


כל מה שרציתם לדעת על השתלות שיניים

לא פעם עולה השאלה - האם השתלות שיניים יכולות להתאים לכולם במידת הצורך? מה העלות של תהליך ההשתלה המדובר? איזה שיטות השתלה יש כיום בתחום זה? מי בכלל מוסמך לבצע השתלות שיניים? אין כל צל של ספק, שיותר מכל תחום אחר ברפואת השיניים - התהליך של השתלת השיניים הוא התהליך שמעורר הכי הרבה שאלות. הדבר לא מפתיע. מדובר על התהליך המורכב ביותר מבין כל האחרים, אך גם זה שמביא לתוצאות ברמה הגבוהה ביותר שיש. אז בואו לקבל את כל התשובות!

השתלות שיניים
 
מי יכול לעבור השתלה?

רוב האוכלוסיה כיום, יכולה לעבור בקלות השתלות שיניים וליהנות מאחוזי הצלחה גבוהים. עם זאת, יש מקרים שבהם אחוזי ההצלחה יכולים לרדת - כמו למשל בקרב מעשנים. יש מקרים ארחים שבהם רצוי להימנע כליל מהתהליך של השתלות שיניים - כמו בקרב חולי סוכרת, אנשים אשר נוטלים תרופות שמונעות קרישת דם,  אנשים שעברו טיפולי הקרנה, אנשים הנוטלים סטרואידים, ועוד קבוצות שונות - ולכן יש לחשוף כל בעיה רפואית בפני רופא השיניים.
 

מהי העלות של הטיפול?

עלויות הטיפול של השתלות שיניים אינן זולות .הסיבה לכך היא כפולה - קודם כל השתלים עצמם הם יקרים מאד. שתל דנטאלי איכותי, עולה לפחות 3,000 ש"ח. עם זאת, חשוב לזכור שבמקרה ואתם זקוקים לשחזור שלם לא צריך שתל על כל שן, ואפשר להשתמש בשיטות התקנה של ארבעה או שישה ברגים כדי לשחזר את כל המערכת. נוסף על כך, הסיבה השניה למחיר היא המיומנות הגבוהה הנדרשת מרופא השיניים - דבר שאין היום לכל רופא בתחום.
 

מה עוד חשוב לדעת?

במידה ואתם מעוניינים לעבור השתלות שיניים, חשוב מאד להתייעץ עם רופא השיניים שלכם באשר לשיטת ההשתלה הטובה ביותר. יש שיטות מהירות במיוחד של השתלה ביום אחד, אבל יש לזכור כי לא לכל המטופלים מצב הלסת יכול להתאים להשתלות הללו. לכן, אם הרופא ממליץ על השיטה הקלאסית, חשוב מאד להקשיב בעצתו ולהבין שלמרות הזמן הארוך - הסבלנות תהיה משתלמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה