יום חמישי, 30 בינואר 2014

תקשור רוחני



שני צדדים למטבע - הצד החיובי והשלילי
תקשור רוחני הינה דרך ליצירת קשר עם ישויות מעולמות אחרים כדוגמת מתים, מלאכים, ישויות של מדריכים רוחניים ואפילו עם בעלי חיים וצורות חיים אחרות. תקשור מוכר לנו מזה אלפי שנים ותמיד היו אנשים שהיתה להם את הדרך או הסגולה המיוחדת ליצור קשר עם ישויות אלה, אבל כאן העוקץ: מכיוון שמדובר בדברים שאינם מדעיים ואינם ניתנים להוכחה או להפרכה, הרי שיש ביננו רבים הטוענים לכוחות וסגולות תקשור, כאשר הם אינם אלא שרלטנים.

הצד השלילי של התקשור
רבים האנשים המרגישים כי יש בכוחם להגיע לרמות תקשור רוחני גבוהות והם הולכים לקבל הכוונה מאנשים שכבר נמצאים שם באמצעות סדנאות שונות ומשונות להכשרת מתקשרים. אבל לעיתים קרובות לא מספרים לטירונים אלה שיש גם צד שלילי לתקשור רוחני ושישנה אפשרות שהתקשור יתבצע עם ישויות שליליות המעוניינות לעשות רע בעולם ולא טוב. זיהוי ישויות אלה אינו קל ולא תמיד יכול המתקשר להבחין בין ישות של אור וישות של אופל, ובהרבה מקרים מטעים את התלמידים לחשוב שמדובר תמיד בישויות אור חיוביות.

כיצד להבדיל בין ישות אור ואופל
ישויות אופל מתחפשות בצבעים ובאור גדול כדי להטעות את המתקשר. לכן אין ללכת שבי אחרי מראה העין בלבד ויש לנסות ולזהות האם הישות המדריכה עושה זאת מתוך אהבה או מתוך חנופה. שניהם יכולים להיראות בהתחלה כזהים, אבל עם הזמן לומדים להבדיל בינהם ויודעים כי ישות האור מקרינה על המתקשר אהבה וכך גם המסרים שלה, ואילו ישות אופל עושה זאת מתוך חנופה על מנת לשבות את המתקשר ברשת השקרים שלה.
מדריכי האור מכוונים את המתקשר לדרך מעשית מול המטופלים שלו וזו עוד דרך להבדיל בין השניים. האחד מעביר מסרים "רוחניים" שמחניפים למתקשר ואילו ישות האור מכוונת אותו למעשים וללקיחת אחריות אישית שכידוע הרבה יותר קשה ממילים יפות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה