יום שני, 29 בספטמבר 2014

פתיחת מזל


זקוקים להתקדמות
כמה פעמים שמענו את המשפט "שיהיה במזל". ככה בכל אירוע חשוב בחיים שלנו אנו רוצים לכנס סביבנו אנשים שיזמנו לחיינו מזל טוב. אין זה משנה אם אנחנו מחפשים אחר זוגיות בחיינו, מעוניינים לעבור מבחני הסמכה או מחפשים אחר העבודה שתביא לנו את השפע המתאים, אנו זקוקים למזל. יש אנשים שאין זה משנה כמה פעולות הם עושים, הם מרגישים כמו מי שמסתובב סביב עצמו והם לא מצליחים להתקדם, המזל פשוט מסרב להגיע. במקרה כזה יש צורך בביצוע פתיחת מזל.


ביצוע פתיחת מזל
פתיחת מזל היא למעשה פותחת צוהר למזל ומכניסה אותו לחיינו. במיוחד אם אנחנו מרגישים שאנחנו מתאמצים ושניסינו כבר הכל אך המזל לא מגיע, יש להתייעץ עם מומחה בתחום ולבקש ממנו את הסיוע המתאים. לעיתים כמובן המזל לא מגיע בשל מעשים או מחשבות שלנו, אך לרוב מדובר על צורך בסיוע חיצוני, במישהו שילווה אותנו, יזהה את הבעיה ויפתח את המזל.


הכנסת המזל לחיינו
אם הדלת סגורה בפני המזל, אנו חייבים לבצע פתיחת מזל ולפתוח את הדלת. לעיתים נדרשות פעולות קטנות מאד בחיינו על מנת לגרום לכך שהמזל יאות להיכנס לחיינו. מה שקורה לאחר שהמזל מתחיל להיכנס חזרה הוא בגדר פלא, החיים מתחילים להסתדר והסוגיות שהכי העסיקו אותנו עד לא מזמן פשוט מפסיקות להטריד אותנו.


מזל בכל תחום
אם דלת חיינו סגורה בפני המזל אנו עלולים לחוש כי החיים הם נגדינו וכי אנחנו לא מצליחים להתקדם בשום תחום זה הזמן לעשות פתיחת מזל, לפתוח את הדלת ולהתחיל להנות מהחיים. הפתיחה של המזל יכולה להכניס אלינו אהבה לחיים, להוביל לשפע ופרנסה ולגרום לנו לתחושה מתמדת שהכל עובד בחיינו כמו שרצינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה