יום רביעי, 20 בינואר 2016

מרכזיה לעסקים קטנים

בחירת מרכזיה לעסקים קטנים הפכה לתהליך מורכב ומסועף של שיקול דעת וקביעת המתווה לבחירת המרכזייה המתאימה ביותר לעסק שלכם, אשר יותאם לתקציב שלכם. אין תשובה אחת יחידה וברורה לשאלה – כיצד נבחר מרכזיה לעסקים קטנים? רבים הם אשר מתפתים לא לשקול את כל האלטרנטיבות ורוכשים מרכזיה לעסקים קטנים מאת מוכר שמכר להם באופן אגרסיבי אשר מסתובב בין העסקים ומוכר להם חיקוי של מרכזיה לעסקים קטנים זולה להפליא, לרוב עם שמות של מותגים, אבל כולן מיוצרות בסין, בדרך כלל באותו מפעל. מרכזיה לעסקים קטנים הפכו בשנים האחרונות לדרך שבה משרדים מייעלים את שיטות העבודה שלהם ומשפרים את שירות הלקוחות שלהם במידה ניכרת. זה חסכוני ומהיר ויעיל למשרד שלכם.



האפשרויות לרכישת מרכזיה לעסקים קטנים -
ישנן מספר אפשרויות לרכישת מרכזיה לעסקים קטנים– רכישה דרך אחד מהמפיצים – אינטגרטורים של בזק, בזמן האחרון חתמה בזק הסכם עם וויספין לתחום מרכזיה לעסקים קטנים. ואפשר לרכוש מרכזייה ישירות מבזק. העלויות של המרכזייה תלויות באופן ישיר בצרכים של העסק, בתצורה אשר מוזמנת על ידו ובהיקף מכשירי הקצה והשירותים הנלווים אשר הוא צורך. המחירים של בזק לרוב הם גלויים, אבל עיקר העלויות לא מרכזיות – בענן מדובר בשכירות חודשית, אלא כל מה שסביבן. הכסף הגדול נמצא בשירות הרשת ושירותי הערך המוסף של בזק.

מרכזיה לעסקים קטנים יעלו מ- שישים ₪ ומעלה ליחידה. עלויות התקנה, ביטוח ותחזוקה בהיקף וברמת שירות ותחזוקה אשר נרכשים מהמפיץ, יכולות לנוע בין אלפי עד עשרות אלפי ₪ לשנה. מרכזיות משופצות או לחילופין מרכזיות מעודפים עשויות לעלות בין רבע לחצי מעלות של מרכזיה חדשה. למי שמחובר ב- SIP יש עלויות של הפס הרחב, יש עלויות של הרישיונות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה