יום שישי, 1 בינואר 2016

ארונות לחדר שינה - זה המקום שלי להתפנק



איך אני מתארגנת צ'יק צ'ק?
בעיני חדר שינה זה המקום החשוב בבית... יותר מחדר האמבטיה ואפילו יותר מהמטבח. כשאני חוזרת הביתה אחרי יום עבודה ארוך קודם כל אני הולכת לחדר השינה, חולצת נעליים, מחליפה לבגדים נוחים וכן כן... מתייצבת למשמרת השנייה שלי עם הילדים. אבל הפלא ופלא - אין בכלל בלגן בחדר! הנעליים כבר מסודרות בארון, הבגדים שלבשתי כבר מקופלים ואני מציצה בעצמי במראה - מושלם. איך אני עושה את זה? כי יש לי ארונות לחדר שינה שמתאימים בדיוק לצרכים שלי ושל בעלי. 



איך ידעתי להחליט איזה ארון מתאים לי?
אחרי שגלשתי במאות אתרי אינטרנט ונפלתי מהרגליים בשיטוט באולמות תצוגה ענקיים, הגעתי למקום המושלם בשבילי. זאת הייתה חוויית הקניה הכי טובה והכי נוחה שהייתה לי בחיים. בחנות חיכה לי נציג נחמד ומקצועי שישב עם בעלי ואיתי ותחקר אותנו בדיוק איך נראה חדר השינה שלנו, איך בנוי סדר היום שלנו ולא פחות חשוב... מה התקציב שלנו. קודם כל הוא הראה לנו קטלוגים ורק אחרי שהחלטנו פחות או יותר מה אנחנו רוצים הוא לקח אותנו לסיבוב בחנות. ראינו באולם תצוגה את הארונות שעליהם חשבנו וביחד עם הנציג בחרנו את ארון חדר השינה המושלם בשבילנו. חזרנו לשבת ובנוחות המרבית בחרנו מתוך קטלוג את צבע הארון, את הסידור הפנימי שמתאים לנו, את עיצוב הדלתות ואפילו כבר בחרנו ידיות מוכספות ומהממות. אחרי שסיימנו הלכנו לשתות קפה בכיף.

איך החדר שלי נראה?
היום אני יודעת שבחירה של רהיט יכולה להיות חוויה טובה, בתנאי שהולכים למקום מקצועי עם אנשי מקצוע אדיבים ומקצועיים שבוחרים ביחד אתך את הרהיט המתאים לך ביותר. הייתי כל כך מרוצה שחזרתי לשם שוב כדי לקנות גם ארונות לחדרי הילדים. הארון שלנו בחדר השינה מרווח, מאורגן נכון, המגירות נשלפות בקלות והדלתות המעוצבות משדרגות לנו את כל החדר. יש לי חדר שינה מהמם בזכות ארון חדר שינה מהמם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה