יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

לוטודיל



איך עובדת השיטה של לוטודיל?

לוטודיל הוא מועדון לקוחות עם שיטה ייחודית ואטרקטיבית להגדלת סיכויי הזכייה בלוטו. השיטה של לוטודיל עובדת בצורה מאוד פשוטה ואפשר להצביע על מספר כללי מפתח שמנחים אותה. ראשית, בחברת לוטודיל מאמינים בדייקנות, אמינות ושקיפות. המשמעות היא שכל לקוח של לוטודיל יכול להיות בטוח שהטפסים שלו נשלחים בזמן. חברת לוטודיל היא שליח נאמן של הלקוחות וכל ההגרלות שבהן היא משתתפת הן בפיקוח רואה חשבון. כמו כן, הטפסים נשלחים בנאמנות של עורך דין והלקוחות נהנים מהתוצאות כבר למעלה מעשור.

שנית, חברת לוטודיל שולחת את טפסי ההגרלות על בסיס נתונים, מחקר וסטטיסטיקה שמוכיחה את עצמה כל פעם מחדש. חברי לוטודיל מכפילים ומשלשים את סיכויי הזכייה שלהם בהגרלות לוטו, צ'אנס וכמובן 777. ההגרלה הקבוצתית פתוחה לחלוטין ללקוחות של לוטודיל, ובמקביל הם גם שולחים טפסים להגרלה האישית. השילוב בין ההגרלות הוא הדרך של לוטודיל להגדיל את סיכויי הזכייה ולפעול לטובת קהל היעד.

למה לבחור במועדון הלקוחות של לוטודיל?

השיטה של לוטודיל קורצת לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. כדאי לבחור במועדון הלקוחות של לוטודיל בגלל הניסיון, אך בעיקר בזכות הלקוחות המרוצים שממשיכים לשלוח דרכה את הטפסים. מועדון הלקוחות של לוטודיל מוכיח שהיום כבר לא חייבים להסתפק רק בהגרלות אישיות. כל מי שמצטרף למועדון יכול להיות בטוח שהמספרים שלו נשלחים גם להגרלות הקבוצתיות, ומצטרפים לעוד שורה ארוכה של לקוחות מרוצים.
מלבד האמור לעיל, כדאי לבחור במועדון הלקוחות של לוטודיל בגלל מסלול "מחומש המזל". המסלול מבוסס על חבילת הגרלות מגוונת שכוללת את ההגרלות האישיות והקבוצתיות באירועי דיל אישי קבוצתי, דיל 11 קבוצתי, דיל חזק קבוצתי, דיל רב צ'אנס קבוצתי ודיל 77 קבוצתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה