יום שבת, 28 באוקטובר 2017

שירות מענה אנושי



למי שירות מענה אנושי יכול לעזור?
שירות מענה אנושי מאפשר לכל אחד, בלי קשר להיותו חברה, עוסק זעיר, אדם פרטי או רשות ממשלתית, לפרסם מספר טלפון לפניות הקהל הרחב כאשר בשיחה לאותו מספר יועברו כל מידע אותו המפרסם ירצה להעביר. השירות הזה מטיב עם עסקים קטנים או עוסקים זעירים שלהם אין משרד ואין מזכירות משלהם וכך יכולים לעשות רושם של עסק גדול שייתן מענה לכל לקוח ולקוח. שירות מענה אנושי יכול להיות שימושי גם לזוגות שמתחתנים ורוצים לאשר את ההגעה של המוזמנים, רשות ממשלתית או גוף ציבורי שצריך לקבל פניות רבות מהציבור במצבים שונים כמו מצבי חירום ולעוד שימושים יצירתיים אחרים ככל העולה על הדמיון.

שירות כללי אך ייחודי לכל עסק
שירות מענה אנושי הוא שירות כללי שעוזר לכמה גופים ועסקים בו זמנית. למרות שמדובר על שירות חיצוני שרק עובד יחד עם עסק או גוף מסוים, הוא מבדיל את עצמו בכל שיחה ושיחה. אין מספר טלפון כללי לאותו מענה טלפוני אלא כל עסק מקבל מספר טלפון ייחודי משלו אותו הוא יכול לפרסם כמספר שלון. בשיחה למוקד המענה האנושי יישמע ג'ינגל או כל צליל אותו יבחר העסק שמשתמש בשירות וגם תמליל השיחה והמידע יועברו יהיה לפי הנחיותיו. למתקשרים לא יהיה מושג שמדובר במענה אנושי חיצוני אלא בשירות מטעם אותו עסק.

מה היתרונות בשירות מענה אנושי?
שירות מענה אנושי נוצר בגלל הצורך של המציאות אותה עסקים רבים חיים ונושמים. כל עסק חולם להתרחב ולספק שירות ליותר לקוחות אך הבעיה שאותם עסקים לא מצליחים לנהל כל כך הרבה הזמנות וכל כך הרבה לקוחות בלי להתרחב באופן פיזי עם עוד עובדים שיתנו מענה להיקף עבודה גדול יותר. שירות מענה אנושי עוזר בהגדלת היקף העבודה בעלות מינימלית של כמה מאות שקלים בחודש וכך העסק יכול להתרחב עד שהוא מגיע למצב בטוח יותר לגדול בעצמו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה