יום חמישי, 23 בנובמבר 2017

ליטוש שיש



מהו ליטוש שיש?
אבן השיש היא אחת האבנים הנפוצות ביותר שיש בגלל המרקם החלק שלה. אמנם מדובר באבן מחוספסת אך מבין כל האבנים מדובר באבן מעוצבת מאוד שיכולה להקנות מראה יוקרתי לבית, לחנות, לקניון ולכל מקום אחר. אחרי זמן מה, גם שכבת השיש יכולה לסבול מאבק רב ומלכלוך שיגרמו לה לשנות מעט את צבעה ולאבד מהברק שלה. ליטוש שיש היא פעולה שמלטשת את השכבה העליונה של האבן ובכך נותנת לה מראה חדש ומבריק. ליטוש שיש היא פעולה שצריכה להתבצע כל כמה שנים ולא באופן שגרתי ובדרך כלל נמרח גם חומר משמש עליה לאחר הליטוש.

מתי מבצעים ליטוש שיש?

ליטוש שיש ניתן לבצע לכל מקום ובכל זמן. הליטוש יכול להתבצע על רצפת שיש, על אריחי שיש שנמצאים על הקיר ולמעשה לכל שיש באשר הוא. פעולת הליטוש יכולה להתבצע אחת לכמה שנים כדי להחזיר את הברק לשיש הישן, יכולה להתבצע כתוצאה משיפוצים בבית או שיפוצים של דירה ישנה, בגלל הבדל גבהים באריחים השונים מה שנותן מראה לא מעוצב ונטול הרמוניה או אחרי ששמנו לב שהשיש ממש מלוכלך ודורש חידוש. הליטוש מצריך בדיקה מוקדמת ודורש שיפוץ של אריחים שבורים וחידוש של הרובע בין אריחי השיש במידה והוא ישן ושינה את צבעו, או שהוא חסר.


עבודה מקצועית מחברה מנוסה

כשמתעסקים עם אבן השיש יש הרבה מה להפסיד. לא מדובר על שטיפת רצפה שיכולה להתבצע עם טעויות רבות ומקסימום פעולת הניקיון לא תתבצע בצורה ראויה. ליטוש שיש שאינו מקצועי יכול לפגוע בשיש פגיעה בלתי הפיכה שתדרוש החלפה של כולו. את ליטוש השיש מבצעים כדי להימנע מהחלפת השיש אז כדי לחסוך את עוגמת הנפש הזו בחרו בחברה מנוסה ומקצועית שתספק לכם עבודה מלאה ואיכותית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה