יום ראשון, 26 בנובמבר 2017

מה לומדים במהלך קורס GMAT בלימוד עצמי?



נושאי הלימוד של קורס GMAT בלימוד עצמי זהים לנושאים שאותם לומדים במסלולים מסורתיים. ההבדל היחיד הוא בשיטת הלימוד ובאופן שבו מיישמים את החומר. כך למשל במסלולי לימוד רגילים מציעים לסטודנטים שיעורים פרונטאליים, בעוד בלימוד עצמי אין שיעורים כאלה והסטודנטים הם אלו שמחליטים מתי לעבור על החומר. מנגד, בשני המקרים יש תכנית לימודים מסודרת שאחריה אפשר לעקוב בשביל לכסות את כל הנושאים החשובים.

היתרון הנלווה של קורס GMAT בלימוד עצמי הוא שהסטודנטים יכולים לפתח לעצמם שגרת לימודים מחויבת. סטודנטים שבמהלך התואר הראשון למשל התרגלו רק להופיע לשיעורים מסוימים ולמבחנים זקוקים ללימוד העצמי בשביל להתרגל ללמוד לבד. בעזרת הלימוד העצמי הסטודנטים מכירים את עצמם טוב יותר, מתכוננים לדרישות של האקדמיה ובדרך כלל אף משפרים את הביצועים.




בחירת קורס GMAT בלימוד עצמי
בחירה נכונה של קורס GMAT בלימוד עצמי חשובה לא פחות מאשר בחירת קורס לימודים רגיל. הסיבה לכך היא שיש מגוון רחב של מסלולי לימוד וההבדלים ביניהם גדולים מכפי שנהוג לחשוב. ההבדלים נובעים משיטות לימוד שונות של הקורסים, מפערי מחירים, מכמות החומר שאותו הסטודנט מקבל ומרמת השיעורים עצמם.

כדאי להשקיע קצת זמן בהשוואה בין מסלולים שונים של קורס GMAT בלימוד עצמי. אפשר ליצור קשר עם אנשי מקצוע ולהתייעץ גם עם יועצי לימודים לפני שבוחרים מסלול מסוים. אופציה אחרת היא להירשם לשיעור ניסיון ולבדוק האם מדובר בשיטת לימוד שעולה בקנה אחד עם הרצונות של הסטודנט.
לסיכום, במהלך קורס GMAT בלימוד עצמי עוברים על הנושאים החשובים של המבחן ומפיקים ערך מוסף. בנוסף, מומלץ לתת עדיפות למסלול לימודים גמיש שאותו אפשר לשנות בהתאם לצרכים בחיים האישיים או בעבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה