שירות מענה טלפוני הכרחי לכל כךהרבה צרכים ולאו דווקא לעסקים, ובמאמר
זה ננסה לגעת בכל מה שקשור אליו. מי צריך אותו? למה הוא כל כך חשוב? אלו סוגים שלו
יש? ועוד שאלות רבות.
מי משתמש בשירות מענה טלפוני?
בשירות מענה טלפוני נהוג לחשוב שמשתמשים רק חברות אך למעשה אנשים רבים
אחרים משתמשים בו למטרות שונות. מלבד חברות גדולות וקטנות שחייבות להשתמש בשירות
מענה טלפוני כלשהו בין אם חיצוני ובין אם שלהן, יש צורך בשירות דומה גם במצבי
חירום כאשר המדינה רוצה לספק לתושבים מידע לגבי פיגוע טרור או אסון טבע שקרה,
אנשים שחוגגים אירוע ורוצים לאשר את ההגעה של המוזמנים וכולה.
מה עדיף: שירות אנושי או אוטומטי?
שירות אנושי או אוטומטי זו אחת השאלות הגדולות ביותר שכל חברה צריכה
לשאול את עצמה. היתרון הבולט של שירות מענה טלפוני אוטומטי הוא כמובן היכולת לחסוך
בעלויות רבות שכן אין צורך במשרד כלל וכל מה שצריך הוא ליצור מענה אוטומטי שיענה
לכל השאלות ולאחר מכן לקלוט את המידע. מענה אנושי אמנם מורכב יותר ויקר יותר אך
הוא זה שיגרום לאנשים לא לנתק את הטלפון כאשר לרוב זהו אינטרס של אותו עסק, דבר ששווה
את המחיר שהוא צריך לשלם.
מה לעשות כשאין תקציב למזכירות?
כשאין תקציב להקים מזכירות ולהקים מענה טלפוני בעסק עצמו ניתן להשכיר
את השירות הזה מחברה חיצונית. שירות מענה טלפוני חיצוני יכול אמנם להישמע מעט מוזר
אך הוא למעשה אחד השירותים החשובים ביותר שיש כיום והוא יוכל לעזור לעסק קטן
להתרומם. במקום לשלם למזכירה שתשב במשרד ותענה לטלפונים, שירות מענה אלפוני יענה
בשבילכם אפילו מחוץ לשעות הפעילות ואתם תשלמו רק על המנוי החודשי וכמובן מחיר פעוט
ביותר על השיחות שהתבצעו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה