יום שבת, 4 באוגוסט 2018

אי עמידה בדרישות בטיחות אישיותיות לנהיגה

אי עמידה בדרישות בטיחות אישיותיות לנהיגה יכולה לפסול את רישיון הנהיגה שלכם. מה אפשר לעשות ומה ההשלכות?

ההשלכות של אי עמידה בדרישות בטיחות אישיותיות לנהיגה
אי עמידה בדרישות בטיחות אישיותיות לנהיגה יכולה להיות הרבה יותר רעה לאיכות חייכם ממה שאתם חושבים. בגדול, היא אומרת שאתם לא כשירים לנהיגה כאשר אי הכשירות הזו יכולה להיות חלקית או מלאה, תלוי מה מצבכם. כמובן שיש אפשרות לערער על ההחלטה ונעסוק בכך בהמשך, כאשר חיים ללא רישיון במדינת ישראל הם חיים קשים מאוד. הרישיון שלכם נפסל בגלל אי עמידה בדרישות בטיחות אישיותיות לנהיגה?? כך תוכלו להתמודד עם הבעיה.



הדרך שלכם להתמודד עם הבעיה
התמודדות עם אי עמידה בדרישות בטיחות אישיותיות לנהיגה לא תהיה פשוטה אך היא בוודאות תהיה יותר פשוטה עם עורך דין. יש עורך דין מרב"ד שיכול לעזור לכם כאשר הוא עשיר בידע ובניסיון לגבי ההליך הבירוקרטי שאתם צריכים לעבור, ואולי אף יש לומר חייבים לעבור. במקום לחכות לעוד בדיקה מה שיקרה רק בעוד כמה שנים, אתם יכולים להגיש ערעור בעזרתו רק חשוב לבצע את ההגשה הזו תוך 30 יום.

חשוב להכיר את התהליך ולפעול מהר
אם לא תגישו ערעור תוך 30 תהיו חייבים להמתין 16 חודשים עד אשר תוכלו לגשת שוב אל הבדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. בזמן זה לא יהיה לכם רישיון ולמעשה הגשת ערר תהיה הצעד החכם ביותר שתוכלו לקבל. בכל מקרה כדאי להגיש את הערעור גם אם הסיכויים שלכם נמוכים, אלא אם מדובר על מקרה קלאסי שאפילו לדעתו של עורך הדין אין סיכוי שוועדת הערר תאשר. בכל מקרה חשוב לבחור עורך דין מנוסה אחרי בחירה שקולה למרות המהירות שבה תצטרכו להגיש את הערעור.
    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה