יום שני, 20 באוגוסט 2018

מענה טלפוני

מענה טלפוני בימים אלו הפך להיות אחד הדברים החשובים ביותר בעסק. למעשה ללא מענה טלפוני אפשר לומר שאין שירות כלל, כי זהו השירות הכי בסיסי שיש. מה צריך לדעת לגבי המענה הטלפוני וכיצד אפשר להתקין אחד כזה בעסק? ומה עם מענה טלפוני חיצוני?

הקמת מענה טלפוני לפי צרכי העסק
כדי לקיים מענה טלפוני קודם כל יש להבין מה הצרכים של העסק. האם יש צורך במענה טלפוני גדול ורחב או שאפשר להקים מוקד קטן שיהיו בו 2-3 מוקדנים שיתנו שירות. זה אחד הדברים החשובים ביותר בהקמת מענה טלפוני שכן ללא תכנון קפדני מראש קשה מאוד להקים את המענה שיתאים לכם. האם יש צורך רק בקבלת שיחות או גם בהוצאת שיחות ללקוחות אפשריים? האם יש צורך במערכת לזימון תורים או רק ורק הצעות מחיר וקבלת מידע כמו תלונות או התייעצויות?

התחשבות בתקציב בבחירת מענה חיצוני
התקציב של העסק הוא דבר שחשוב לקחת בחשבון. המחיר שתשלמו לחברת מענה טלפוני מורכב ממחיר חבילת הבסיס שתרכשו ממנה וגם מכמות השיחות שהתקבלו בחודש. כך למעשה עליכם לחשב כמה שיחות צפויות להיות ולהבין מה המחיר שתצטרכו לשלם לה אך בכל מקרה מדובר על מחיר הרבה יותר נמוך. חשוב לזכור כי למרות שמדובר במחירים נמוכים מאוד, מדובר בעסקים קטנים שאפילו הוצאה של  1000 שקלים בחודש צריכה להישקל היטב. 

שכל האפשרויות יהיו פתוחות בפניכם
למענה טלפוני משני הסוגים, בין אם תחליטו על עבודה משותפת עם חברת מענה טלפוני חיצונית או הקמת מוקד שירות משלכם, אתם חייבים לזכור שככל שיהיו לכם יותר אפשרויות העבודה תהיה יותר חלקה. ניתוב שיחות, הקלטת שיחות, ג'ינגל משלכם וכן הלאה, כל אלו אפשרויות שחייבות להישקל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה