יום חמישי, 1 במרץ 2012

הורוסקופ


לכל אדם, ללא קשר לאמונתו הדתית וללא קשר לאמונתו בתחום האסטרולוגיה, יש כוכב בשמיים. זה הכוכב המשפיע על גורלו מיום היוולדו ועד ליום מותו, תוך יצירת סביבה מסוימת בה האדם חי, עובד ויוצר בעולם זה. למעשה, האסטרולוגיה הייתה בשימוש האדם עוד משחר ההיסטוריה האנושית ורבים ראו בה כלי לחיזוי העתיד. גם היום היא זוכה לפופולאריות, שכן הביקוש לאסטרולוגים רק עולה.

אנשים רבים פונים כיום לאסטרולוגים במטרה לקבל הדרכה כיצד לנהוג, אילו החלטות לקבל, באיזה מסלול בחיים לבחור וממה להיזהר. האסטרולוגים בונים עבורנו הורוסקופ מדויק, בהתאם ליום ולשעת הלידה המדויקים, מקום הלידה, הכוכבים ששלטו באותו רגע והליקויים .

השפעת הליקויים

ליקויים: ליקוי חמה / מולד ירח וליקוי ירח / ירח מלא - הם הליקויים המשפיעים מאוד על כל 12 המזלות בגלגל המזלות. בכל חודש הם נופלים על ציר של מזל אחר ומשפיעים על כל המזלות, אך באופן שונה. הדבר תלוי במזל החודש - יום הלידה ובמזל האופק – שעת הלידה. ליקויי החמה מסמל נפילת עוצמה וכך למשל, הוא יכול להשפיע על קשרים אישיים, שותפויות עסקיות, חיי הנישואין, על הפן היצירתי או הבריאותי. ליקוי הירח יכול להשפיע על מצבו הכספי של אדם, על רכושו ואפילו על משקלו, על האינטואיציות, על זיכרונות וכן הלאה.



תאריך ושעת לידה

מיקום מדויק, תאריך ושעת לידה ספציפית של האדם יכולה לסייע רבות לאסטרולוג הבונה הורוסקופ מדויק ולגלות עליו לא מעט אינפורמציה. את תאריך הלידה של האדם נהוג לבחון לפי שלשה מרכיבים: יום הלידה (החושף את החוויה שנבחרה ברמת הנשמה), חודש הלידה (איך הנשמה בחרה לקיים ולחוות את חייה) ושנת לידה (למה הנשמה בחרה דווקא בדרך זו). לגבי שעת לידתו, גם כאן ישנם מרכיבים רבים המשפיעים בסופו של דבר על הגורל. אדם שנולד ב- 12 בצהריים יהיה שונה מאדם באותו המזל שנולד ב- 12 בלילה.

פריסת הבתים

האסטרולוגיה מחלקת את השמיים ל- 12 בתים, כשכל בית ממונה על נושא אחר בחייו של האדם. כל בית כזה משפיע באופן שונה על אופיו של האדם, על ייעודו בחיים, על פחדיו, על יחסיו האישיים והזוגיים וכן הלאה. בית ראשון אחראי על ההופעה החיצונית והשקפת העולם. הבית השני אחראי על הכסף, הפרנסה והנכסים. הבית השלישי אחראי על קרובי משפחה, נסיעות קצרות ולימודים. הבית הרביעי אחראי על חיי המשפחה, על הבית ועל הילדים. הבית החמישי משפיע על  בילויים, רומנים והימורים. הבית השישי משפיע על בריאות ועבודה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה