יום שני, 12 במרץ 2012

חתונה בטבע


חתונה בטבע – חתונה של פעם בחיים
טרנד האירועים בטבע כבש את עולם החתונות בארץ, וכיום רבים מעוניינים בעריכת חתונה בחיק הטבע, אך עם כל השכלולים והפינוקים של אולם חתונות מודרני. זה בדיוק מה שחתונה בטבע מציעה לכם. חתונה במקום קסום - במושב, קיבוץ, כרם, מטע עצי פרי, חוף הים וכדומה. 
חתונה בטבע ניתן לערוך במקומות רבים ובאזורים שונים של הארץ, מאזור הגליל בצפון ועד אור אילת בדרום באווירה מדברית בדואית. חתונה בטבע היא חתונה של פעם בחיים ולא רק בגלל החתונה אלא בגלל האירוע, מיקומו וארגונו המיוחד, שלא ישווה לאף חתונה באולם או גן אירועים שאינם ממוקמים בלב הטבע.

חתונה בטבע – חתונה בגליל
על ראש הר ניסה שממנו ניתן לראות את הרי הגליל ואת הואדיות המתפתלים מהם נמצא מקום שאליו ניתן להגיע בקלות יתרה. מקום קסום המשרה אוירה טבעית ומיוחדת. אוירה שמזכירה בראשוניותה את ישובי הגליל הקדומים של רועי הצאן העבריים. באוירה כזו ניתן לערוך את החתונה שלכם במספר מקומות בגליל. מן המקומות הללו נשקף נוף עוצר נשימה, וכאשר שמתכננים את החופה ממש לשעת בין הערביים, האור והצבעים פשוט מהממים.
חתונה בטבע

חתונה בגליל איננה חלום. חתונה בטבע המוריק של נופי הגליל היא חוויה של פעם בחיים, וניתן לארגן אותה עם כל הדברים הנדרשים, על מנת לארח את כל הדודות, הסבתות והחברים ללא כל בעיה.
כדי לארגן חתונה בטבע המארגנים מביאים את מה שנידרש לאזור האירוע עצמו והופכים את המקום הרצוי לאזור חתונה מאובזר כראוי, מבלי לפגום בטבע עצמו. כל השירותים הנחוצים כגון: קייטרינג, רחבת ריקודים, שירותים, ריהוט לישיבה ולאכילה, בר משקאות, אוהל במידת הצורך וצוות מיומן ומקצועי נמצאים במקום, וזאת כדי להנעים את זמנכם ולהפוך את החוויה של החתונה לחתונה של פעם בחיים.
אם אתם מעוניינים בחתונה בטבע, יש שפע של אפשרויות למקם את החתונה שלכם בתוכם. נופי הגליל הקסומים הם אופציה נהדרת לאירוע שכזה, אבל קיימות עוד אפשרויות רבות לעריכת חתונה בטבע. היכנסו ובדקו את שלל המקומות והאופציות המתאימות לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה