יום שני, 12 במרץ 2012

פולריס ישראל


אודות פולריס ישראל

פולריס ישראל נפתחה בשנות התשעים והחלה בהפצת טרקטורונים ורכבי שטח בשוק הישראלי. כל חובב ספורט מוטורי ברחבי העולם מכיר את רכבי השטח של חברת פולריס האמריקאית. בניית רכבי שטח מוטוריים דורשת מיומנות, רמת מקצועיות גבוה ואהבה לתחום. כמעט כל עובדי פולריס ישראל הם נהגי שטח שמרגישים את השטח ומכירים את הרכבים באופן אישי.

הספורט המוטורי הוא כה מאתגר ומיוחד עד כי כל אדם שנחשף פעם אחת לתחום מיד נדבק בחיידק, ומוצא את עצמו מחפש כל הזדמנות לצאת שוב לשטח. פרט לרכבים ניתן למצוא גם אביזרים, חלקי חילוף, פרטי לבוש לנהגי שטח ועוד. את המוצרים ניתן לרכוש בסוכנויות הפזורות ברחבי הארץ ודרך המחסן הראשי הממוקם בבני ברק. 

פולריס ישראל


טרקטורונים בישראל

באזורים רבים בארץ ניתן למצוא בשבתות וחופשות נהגי טרקטורונים, מדגמי פולאריס ישראל ואחרים, נוהגים בשטחים פתוחים. נהיגה בטרקטורון אינה דומה לנהיגה בכלי רכב רגיל. נהיגת השטח היא מהירה יותר, חווייתית יותר ומלאה ברוח וכייף. אזור מושב רשפון, חולות ראשון לציון, שטחי הנגב הופכים כולם למשטחי נהיגה לטרקטורונים צעירים ואנרגטיים. 

בכדי לנהוג בטרקטורון בישראל הנהג מחויב להיות בן 16 לפחות ולהחזיק רישיון נהיגה תקף על אופנוע או רכב פרטי. נהיגה על טרקטורון ללא רישיון נהיגה על רכב אינה חוקית. פרט לרישיון יש לציין כי חשוב להקפיד להשתמש באביזרי בטיחות ומיגון. רוכבי שטח קבועים נוהגים להחזיק טרקטורון פרטי ולהביא אותו איתם אל השטח. בעבור חובבנים ניתן להציע השכרת טרקטורונים בקיבוצים ובחברות השכרת רחבי שטח. 

חוויה של בוץ

חווית רכיבת שטח על טרקטורון עשויה להסתיים עם הרבה בוץ על הפנים. הנסיעה מהירה ומלאה בהפתעות, לא אחת הנהגים נוסעים אל תוך שלוליות של בוץ. בתום המסלול מוצא את עצמו הנהג מרוצה ומלוכלך. פולריס ישראל מציעה לנהגים מספר סוגים של טרקטורונים לרכיבת שטח. כל נהג בוחר לעצמו את סוג הרכב המתאים לו ביותר. אחד הדגמים הפופולריים ביותר של החברה הוא טרקטורון ספורטסמן. הדגם מאופיין במערכות סיוע מתקדמות, תיבת הילוכים אוטומטית ומשקל גבוה המאפשר לו יציבות ותנועה טובה על גבי השטח. ספורטסמן הוא טרקטורון חזק וידידותי גם למשתמשים מתחילים.

פולריס ישראל - נסיעה בטוחה

רכיבת שטח על טרקטורונים דורשת שימוש בקסדת מגן לראש, מעיל מגן לעמוד השדרה ומגנים נוספים. חשוב לנהוג רק ברכב עם חגורת בטיחות, צמיגים תקינים ומערכות תקינות. במידת הצורך ניתן לרכוש חלקי חילוף, אביזרי מיגון וביגוד של פולריס ישראל במחסנים ובחנויות המובחרות.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה