יום חמישי, 5 ביולי 2012

מוסך טרקטורונים


מוסך טרקטורונים – כל השירותים

טרקטורונים כבר מזמן הפכו לאחד האייטמים הלוהטים בתחום כלי התחבורה בארץ ובעולם. אנשים רבים רוכשים כיום טרקטורונים למטרות פנאי וחלקם אף למטרות עבודה בשטח.  מוסך טרקטורונים הוא מרכז לחובבי הטרקטורונים והוא נותן שירותים מגוונים בכל הקשור לכלי רכב אלה. החל בתיקונים, בהכנה לטסט, בבדיקות לפני רכישה או מכירה וכן לגבי כל החידושים האחרונים בתחום הטרקטורונים.

מוסך טרקטורונים הוא הבית שלכם בתחום הטרקטורונים. כשאתם מעוניינים לרכוש טרקטורון חדש או משומש, היכנסו לתוך מוסך טרקטורונים וקבלו מושג אודות סוגי הטרקטורונים והתייעצו לגבי הדגם שיתאים לכם. סוגי הטרקטורונים השונים בעלי הייעוד השונה מחייב אתכם במידע רב לפני הרכישה, מידע שכל מוסך טרקטורונים יוכל בשמחה לספק לכם.

 באילו סוגים מטפל מוסך טרקטורונים?

מוסך טרקטורונים מטפל בכל סוגי הטרקטורונים החל מהדגמים החדשים ביותר ועד לטרקטורונים עתיקים וותיקים. מוסך טרקטורונים מטפל ברכבי אדלי, ארו, ארקטיק, באגי, טרקטורוני באקי (המעופף), בובמבדיר, דינלי, טרקטורוני הונדה, טרקטורון דשא, טרקסטאר, יוסאנג, טרקטורוני ימאהה, טרקטורוני מיול וכיוצא באלה. שמות אלה הם רק חלק מיצרני הטרקטורונים בעולם ומוסך טרקטורונים ידע לטפל בכולם.

 מוסך טרקטורונים – תחזוקת טרקטורונים

מוסך טרקטורונים נותן לכם את כל השירות הטכני והמכאני שהרכב שלכם זקוק לו וכן ידאג לכם לכל חלקי החילוף להם תזדקקו. מוסך טרקטורונים צובע שילדות של טרקטורונים וכן את גוף הטרקטורון. המוסך מכין את הרכב שלכם לטסט לקראת שנת השימוש הבאה בכלי, בודק אותו לפני מכירה או קנייה, וכן עוסק בשיפוץ טרקטורונים ישנים כדי להביא אותם למצב של נסיעה בטוחה ומכירה.

 שירותים נוספים של מוסך טרקטורונים

מוסך טרקטורונים מעניק לכם גם שירותים נוספים כמו אביזרים לסוגי הטרקטורונים השונים, שירותי בדיקה לפני רכישה, שירותי קנייה ישירות מן היבואן, רכישת קסדות ואבזרי מגן וכיוצא באלה. כמו כן, עוסק מוסך טרקטורונים גם בטרייד אין, במכירת והתקנת צמיגים, הכנה לטסט ואף העברת טסט במכון מורשה. מוסך טרקטורונים ייעץ לכם בכל הנוגע לביטוח טרקטורונים, אצל מי ואיפה כדאי לעשות ביטוח וכיוצא באלה, וכיצד לטפל בצורה הטובה ביותר בכלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה