יום רביעי, 18 ביולי 2012

הסכם סלולרי


תקשורת היא כיום אחד מסעיפי ההוצאות הגדולים ביותר הן אצל משקי הבית בארץ ובעולם וכמובן שאצל עסקים כאלה ואחרים. אם החברה או העסק שלכם משלמים אלפי שקלים ויותר לחשבון הסלולר שלכם ואתם מרגישים שההוצאה הזו כבדה עליכם, שאלו עצמכם מתי בפעם האחרונה בדקתם את החשבונות לעומק? מתי וידאתם אודות חיובים שגויים? מתי בדקתם את ההסכם הראשוני שלכם מול חברת הסלולר ומול המציאות העכשווית? מתי ניהלתם משא ומתן מחודש מול חברת הסלולר כדי להטיב את התנאים שלכם? כדי להצליח בכך עליכם לערוך הסכם סלולרי חדש עם חברת הסלולר שלכם, וחשוב שהפעם זה יתבצע בצורה יסודית ומבוקרת, כאשר אתם בעצם מבינים על מה חתמתם ועל מה תשלמו בהמשך.
כיצד ניתן להגיע להסכם סלולרי טוב יותר?
חברות ליעוץ סלולרי מתמחות בדיוק בנישה הזו. חברה ליעוץ סלולרי נותנות לכם שירות בדיוק בתחום זה ומאפשרות לכם לחסוך מאות ואלפי שקלים בכל חודש בעזרת ניתוח החשבון שלכם, בדיקת אופן השימוש בטלפונים הניידים שלכם נכון לעכשיו ומציאת הדרך להוזלת החשבון באמצעות עריכת הסכם סלולרי חדש.
הסכם סלולרי שכבר לא מתאים גורם להפסדים
הסכם סלולרי שנחתם לפני שנתיים נחשב להסכם ישן. הסכם בין חברה המחזיקה ברשותה מאות או אלפי טלפונים ניידים והיא משלמת סכומים גדולים עבור החשבון הסלולרי שלה צריכה לבדוק את ההסכם שלה מול חברת הסלולר פעם בשנה. הסכם סלולרי שנחתם לפני שנתיים כבר לא מעודכן והמרוויחה היחידה היא חברת הסלולר. הגיע הזמן לבדוק את החשבונות ולבדוק את מגמות השימוש בחברה שלכם ולוודא שלא מחייבים אתכם על שירותים שאינכם משתמשים בהם כלל.

הסכם סלולרי חדש – חיסכון ניכר בכסף
חברה ליעוץ סלולרי תבצע עבורכם את כל הבדיקות הנחוצות בנוגע לחשבון הסלולרי שלכם ותנתח את צורת השימוש של הניידים אצלכם בחברה, תבחין באיזה שירותים אין יותר צורך וכדאי להיפטר מהם כדי לא לשלם עבורם וכדומה. החברה תגיש לכם דו"ח מפורט ובו ההמלצות עבור הסכם סלולרי חדש ובנוסף תנהל את המשא ומתן עד קבלת הסכם סלולרי חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה