יום חמישי, 5 ביולי 2012

טרקטורונים למכירה


טרקטורונים למכירה מבוקשים על ידי חקלאיים, על ידי אנשי עבודה וגם על ידי ספורטאים. בשנים האחרונות, בשל התפתחות הספורט האתגרי בישראל, טרקטורונים למכירה הפכו להיות מבוקשים מאוד. במדורי המכירות ובאתרי האינטרנט נוכל למצוא היצע גדול  של טרקטורונים העומדים למכירה.

 טרקטורונים למכירה - מי רוצה לקנות טרקטורון?

בשל התפתחות הספורט המוטורי בישראל, ספורטאים רבים מעוניינים לקנות טרקטורונים. בשנים האחרונות הרכיבה על הטרקטורון פופולארית יותר ויותר. אנשים רבים משתתפים בתחרויות רכיבה הנעשות בשטחים קשים מלאי מכשולים בארץ ובעולם.

טרקטורונים למכירה מבוקשים על ידי חקלאים ואנשי עבודה העובדים בשטחים הפתוחים ונושאים ציוד רב. הטרקטורון מסוגל לנסוע בשטחים בוציים, בחולות המדבר, לדלג על ההרים ולעבור בין הוואדיות. עבור חקלאים ואנשי עבודה, טרקטורון הוא כלי עבודה פונקציונאלי המשמש אותם למטרות רבות.

יש טרקטורונים מסוגים שונים המורשים לנוע על כבישי הארץ. צעירים רבים  קונים טרקטורון ומשתמשים בו כדי להתנייד בערים ממקום למקום.

טרקטורונים למכירה מבוקשים גם על ידי טיילים ישראלים המרבים לטייל בהרים ובמקומות שקשה להגיע אליהם ברגל או בכלי רכב אחר. טיולי טרקטורונים הפכו להיות אטרקציה פופולארית ואפשר לראות מטיילים רבים בצפון הארץ ובדרומה כשהם דוהרים על הטרקטורונים. 
 

טרקטורונים למכירה - טיפים חשובים לקנייה טובה

 

כאשר אתם מחפשים טרקטורונים למכירה, כבר בשיחת הטלפון כדאי לברר איך שומר בעל הטרקטורון על הרכב. האם הוא מקפיד על חיזוק הברגים? האם הוא מנקה לעתים קרובות את בית פילטר האוויר, כל כמה זמן הוא משמן את הצירים ועוד. אל תתלהבו מהמראה החיצוני, מטונות של ווקס המרוח על הטרקטורון ומדבקות מדליקות המודבקות אליו.

שנה של טרקטורון שווה לשלוש שנים של מכונית על הכביש. חשוב לדעת כי טרקטורון מתבלה הרבה יותר מהר מאשר מכונית. אל תתפתו לקנות טרקטורון ללא בדיקה גם אם הוא רק בן שנה.

בדקו האם הטרקטורון התהפך או עבר תאונה. אם כן. האם החלקים שהוחלפו היו חלקים מקוריים או משומשים. כדאי לקנות טרקטורון יד שנייה המטופל במוסך מורשה ושניתן לעקוב אחרי תיק הטיפולים שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה