יום ראשון, 5 במרץ 2017

שירות מענה אנושי


רושם ראשוני הוא הכי חשוב
הפנים של העסק או המשרד שלך מתחילות עם יצירת הקשר מצד הלקוחות ומצד עסקים ומשרדים אחרים. מי שרוצה להרים את העסק שלו למעלה, חייב לקחת בחשבון שמשרד עם מזכירות עושה רושם הרבה יותר מאשר עסק ללא משרד כלל. הבעיה כשאין משרד היא לא רק הרושם שנוצר אלא חוסר הזמינות שגורמת ללקוחות לעבור לעסקים אחרים, גם אם מדובר על משרד, רופא פרטי, בית דפוס או קייטרינג. לפעמים גם כשאתם תהיו בעסק בעצמכם לא תוכלו להתפנות לענות לשיחות כיוון שאתם מטפלים בעניין או בלקוח אחר מה שיוצר מצב שאתם מפסידים לקוחות אפילו בזמן שאתם עובדים. 

גם לעסקים קטנים מגיע
עסק קטן יכול להרים את עצמו בעזרת מענה אנושי. לא רק החיסכון בכסף, שחוסך הקמת משרד עם אנשי צוות וארנונה אלא הייעול שהמענה מאפשר. בעזרת מענה כזה תוכלו לקבל בסוף היום, בבוקר שלמחרת או מתי שרק נוח לכם את כל פירוט השיחות שחיפשו אתכם ולאיזה מטרה, כך תוכלו ליצור איתם קשר ביתר קלות וכל זה כאשר מי שיצר את הקשר לא יודע שלא מדובר במזכירה מיועדת לעסק שענתה לו. היתרון של מענה אנושי הוא שהוא מוריד אבן מהלב לרבים מהאנשים, גורם לשיחה להיות מועילה יותר ויוצרת רושם של עסק מתפקד ומצליח.

אפשרויות רבות למענה האנושי
מענה אנושי יכול לשרת אתכם במגוון רחב של תחומים. אנשי מכירות, טלמרקטינג, שירותי סיקור, מרכזי בחירות, זימון תורים למכוני קוסמטיקה, מכוני עיסויים, ספא ועוד, כולם יכולים ליהנות ממענה של מזכירה אמיתית ולא אוטומטית שתנהל את לוח הזמנים שלכם ותגיש לכם אותו בעבור עלות חודשית מינימלית. כל עסק רשאי לבחור את תסריט השיחה שלו, לקבוע מה הם האפשרויות, באיזו דרך הוא יקבל את התמסורות ועוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה