יום חמישי, 9 במרץ 2017

לוחות פרספקס



לוחות פרספקס, המיוצרים מחומרים אקריליים, נחשבים לחידוש מודרני שנעשה בו שימוש מגוון ונרחב.
מסיבה זו, חומרים אלה תפסו את מקומם של חומרי הזכוכית השונים. הביקוש ללוחות פרספקס עלה בצורה משמעותית בשנים האחרונות. בעבר, נעשה בהם שימוש אף במטוסי קרב הודות למשקלם הקל, לעמידות הגבוהה ולחוזקם. כיום, אנשים רבים הבינו כי ניתן לעשות בחומרים אלה שימוש נרחב יותר מאשר היה ידוע בעבר. יתרונות בשימוש בלוחות פרספקס מבוסס על היותם עשויים מחומרים שקופים ועמידים בפני תנאי מזג אוויר שונים. בנוסף, חומרים אלה אינם רעילים ונחשבים לבטוחים לשימוש. הבחירה בחומרים אלה נפוצה במיוחד בקרב מבנים המבקשים לשמור על סביבה ירוקה (היות והם מורידים את איבוד החום, החומרים הללו נחשבים למצוינים בבניית בתים ירוקים). 

יתרון מובהק בלוחות פרספקס הוא במשקלם הקל, וביכולת להתקין אותם במגוון נרחב של מוצרים.
עובדי בנייה רבים מעדיפים לעבוד עם חומרים אקריליים כגון לוחות פרספקס, היות והשימוש בהם פשוט ושכיחותם בשוק גבוהה. את החומרים ניתן להשיג כיום במקומות רבים, החל מחנויות נוחות ועד לחנויות וירטואליות באינטרנט. אין ספק כי יתרון חשוב בשימוש בחומרים אלה הנו עלותם הנמוכה, במיוחד בהשוואה לחומרי זכוכית. בעולם שאינו יציב מבחינה כלכלית, לחומרים אלה תפקיד חשוב בהפחתת עלויות ייצור של מוצרים רבים.



שימוש במוצרים שעשויים מחומרים אקריליים נחשב לבטוח יותר, במיוחד בבתים שבהם יש ילדים קטנים.
הסיבה העיקרית לכך היא שחומרים אקריליים כגון לוחות פרספקס אינם נשברים בקלות, בהשוואה למוצרים במיוצרים מזכוכית. השימוש הביתי בלוחות פרספקס נעשה בנורות פלורסנטיות, במסגור תמונות וביצירות אמנות שונות. כמו כן, טעמו הייחודי של הדייר יכול להתבטא בשימוש בחומרים אלה – הן מבחינת אפשרויות רבות לצבעים והן מבחינת השקיפות של החומר. ניתן להבין מדוע חומרים אלה נעשו כה פופולאריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה