יום רביעי, 22 במרץ 2017

אי התאמה אישיותית

רישיון נהיגה יכול להפסל בגין 'אי התאמה אישיותית'
יש תהליכים מסודרים על מנת לפסול רישיון נהיגה, התהליך כולל קבלת מידע על הנהג לידי משרד הרישוי, זימון ממשרד הרישוי לבדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים ופסיקה סופית לנהג המתקבלת על ידי שני הגורמים. נהגים רבים נפסלים לנהיגה על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בגין 'אי התאמה אישיותיות'.
בעבר המונח אי התאמה אישיותית נתפס בעיני רבים כמושג המכוון למחלות נפש ובעיות פסיכולוגיות. אך לא כך הדבר. 

אי התאמה אישיותית הינה כל סיבה אשר בגינה נהג לא רשאי יותר לנהוג כמו נהיגה אלימה הכוללת מספר רב של עבירות תנועה, מעורבות בתאונות דרכים, מחלות פיזיות שונות ומחלות נפשיות או סעיפים נפשיים. לנהגים רבים נפסל הרישיון ודבר זה משפיע בצורה משמעותית על אורח חייהם, על מנת למנוע פסילה או לשנות הכרעה של המכון הרפואי כדאי להעזר בשירותם של עורכי דין בתחום.

מה ניתן לעשות בעת פסילת רישיון
כאשר מקבלים את ההחלטה של פסילת רישיון בגין אי התאמה אישיותית, עדיין ניתן לעשות משהו על מנת לשנות את המצב. נהגים אשר נפסל להם הרישיון יכולים להגיש ערעור ולנסות לשנות את החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. התהליך הזה הינו תהליך מורכב ולא פשוט עבור האדם הממוצע, לכן על מנת להצליח באמת לשנות את החלטת המכון הרפואי כדאי להעזר בשירות של עורך דין מקצועי. עורך דין בנושאי תעבורה יכיר את התהליך של פסילת הרישיון עד לפרטים הקטנים ויותר וידע כיצד להתמודד עם הבעיה בצורה הטובה ביותר. השלב המומלץ לעירוב עורך דין הוא טרם הבדיקה במכון הרפואי, בשלב זה יכול העורך דין לייעץ ובכך לעזור לנהג לעבור את הוועדה. אם דבר זה לא צלח ניתן להגיש ערעור על החלטת המכון הרפואי. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה