יום רביעי, 12 באפריל 2017

ארון הזזה



כיצד תדעו שדרוש לכם ארון חדש?
יש מספר מצבים בחיים מהם עולה בבירור כי אתם זקוקים לארון חדש: ראשית, כאשר קונים בית חדש, רצוי מאוד להתחדש בארונות חדשים, בעלי מנגנונים נוחים ועיצוב מודרני. שנית, אם יש לכם מקום בחדר אך אין מקום בארון – סימן שמשהו כאן לא תקין ושניתן לנצל את אותו המקום באופן יעיל יותר, באמצעות רכישת ארון חדש. שלישית, כאשר מתרחשים בחייכם שינויים – כגון מעבר ממגורים לבד למגורים בזוג, לידת ילד חדש, או כאשר המלתחה שלכם גדלה והארון הישן כבר אינו מספק. כמו כן, יש מצבים של בלאי – כגון דלתות שמתקלפות או חלילה מתפרקות, חריקה בעת פתיחה וסגירה של הארון, ועוד. ולעתים, הארון מתפקד כראוי אך הוא ישן מדיי ובא לכם להתחדש.
למידע נוסף על ארון הזזה לחץ כאן.




מדוע ארון הזזה הוא נוח יותר?
בניגוד לארון 'רגיל', בו דלתות הנפתחות כלפי חוץ, הדלתות של ארון הזזה נפתחות לצדדים ועל כן אינן תופסות מקום במרחב. הדבר נוח כאשר מדובר בחדר לא גדול, בו הארון קרוב מדיי, לדוגמא, למיטה. ואולם, גם כאשר החדר מרווח מספיק – הרבה יותר נוח לפתוח את הארון בלי צורך לזוז אחורה או לצדדים ובלי להיתקע בטעות בדלת. כמו כן, ארון הזזה נראה יפה ואסתטי יותר וניתן להתאימו ביתר קלות לעיצוב שאר החדר.

ארונות הזזה מועילים גם במטבח
כאשר מזכירים את הביטוי 'ארון הזזה', רבים חושבים על חדר השינה. ואולם, ארונות הזזה אפשריים להתקנה בכל מקום בבית, ובין היתר במטבח. לרוב לא נהוג להתקין דלתות הזזה בכל ארונות המטבח, אך בהחלט ניתן ורצוי לשלב במטבח ארונות הזזה גדולים המתאימים לצרכיו. ארונות הזזה במטבח יתרמו לעיצובו המודרני והצעיר ויסייעו לכם לנצל באופן המיטבי את המדפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה