יום רביעי, 12 באפריל 2017

ניקיון אחרי שיפוץ



שיפוץ הדירה הסתיים בהצלחה, וכעת נותר רק לנקות ולצחצח אותה
תכננתם רק להחליף את השיש במטבח ולרענן מעט את האריחים באמבטיה, ובמהרה מצאתם את עצמכם בעיצומו של שיפוץ דירה מקיף ומייגע. אל חשש, החלק הקשה (והיקר) כבר מאחוריכם, וכעת נותר רק שלב אחרון בטרם תוכלו לחזור לישון בבית המוכר שלכם – ניקיון אחרי שיפוץ. מתחשב ככל שיהיה הקבלן ששכרתם, כנראה שמלאכת השיפוץ הותירה אחריה בלאגן רב ולכלוך מגוון שיש להסיר ולקרצף. משימה מאיימת ומלחיצה? לאו דווקא. 




אל תחמיצו שום חלק – מה חשוב לזכור לנקות לאחר השיפוץ
ניקיון אחרי שיפוץ לא חייב להיות משימה מעיקה ומאיימת. חשבו על זה כך – הדירה כעת ריקה מרהיטים ומחפצים אישיים, מצב בו פשוט ונוח להגיע לפינות הנידחות שצוברות הכי הרבה אבק ולכלוך. אפשר לנצל את המצב כדי להבריק את הדירה, ולהבטיח לעצמכם כמה שבועות של מרחב מחיה מצוחצח ורענן. חשוב להקפיד לזכור לנקות את הכל, ולכן מומלץ לעשות זאת באופן שיטתי. התחילו מהנקודות הגבוהות ביותר (משקופי הדלת והחלונות), עברו דרך השיש, אריחי הקרמיקה, הכיורים והאמבטיה, וסיימו בנקודות הנמוכות (פנלים ומרצפות). 

אם אינכם משתלטים לבד על הניקיון, אל תתביישו לבקש עזרה
אם אינכם מצליחים להשתלט לבד על הבלאגן שהשאיר אחריו הקבלן, אל תתביישו לבקש עזרה. קיימות לרשותכם מגוון של אופציות, בהתאם למחיר ולזמן שברצונכם להשקיע בכך. תוכלו לשכור את שירותיה של חברת ניקיון אחרי שיפוץ, אשר תדאג מקצה לקצה להותיר את הדירה מבריקה ומוכנה למגורים. בהיקפי שיפוץ קטנים יותר, תוכלו להעסיק למספר שעות מצומצם עוזרת ניקיון שתוכל לדאוג לניקיון וסדר בסיסי. לבסוף, ניתן גם להפוך את משימת ניקיון אחרי שיפוץ למשימה משפחתית, לשתף גם את הילדים הקטנים וללמד אותם מעט על תחזוקת הבית החדש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה