יום רביעי, 12 באפריל 2017

תקשור בטלפון



מהו תקשור והיכן אנו נזקקים לו?
לאנשים רבים קיים מושג כללי בלבד על מהות התקשור. מדובר בנושא עמוק ומורכב ביותר המצריך למידה והתמחות. על קצה המזלג, נסביר כי תקשור הוא האופן בו נעזר בעל מקצוע על מנת לקיים שיח עם מדריכים, מלאכים וישויות עליונות אחרות במטרה להבין לעומק נושאים שונים הקשורים לחיינו. לישויות השונות נקודת ראייה גבוהה ורחבה יותר משלנו. בהתקשורת עמן הן מסוגלו להעניק לנו הכוונה רוחנית באשר לנושאים שונים המטרידים אותנו. משום כך רוב הפונים לתקשור הם אנשים הנמצאים בנקודות מפנה בחייהם ומרגישים כי אין להם את המידע המספיק על מנת לבצע החלטה. 



דרך התקשור היעילה ביותר
אל מול דרך התקשור המוכרת של פנים אל פנים, בשנים האחרונות עולה הכרה ביתרונות התקשור בטלפון. בעוד שבעבר נאלצנו לקבוע פגישה מבעוד מועד, להיטלטל בדרכים ולהתחייב לשעת ייעוץ שלמה, היום אין הדבר כך. אורח החיים האינטנסיבי מביא אותנו לבדוק היכן ניתן לחסוך בזמן ומשאבים. בתקשור בטלפון אנו יכולים לחסוך זמני נסיעות, להתקשר בנוחות מביתנו או מהמשרד ואף לבחור אם ברצונו לקיים תקשור של שעה מלאה או של חלק ממנה. לשיחה מהבית ערך רב, משום שאנחנו נמצאים בסביבת הנוחות שלנו ולכן רגועים ופתוחים יותר להכוונות שאנו מקבלים בתקשור בטלפון.

גם בקבלת ייעוץ, עלינו לשמור על עצמו
אל לנו לטעות- גם כאשר אנו מקבלים את הייעוץ בצורה של תקשור בטלפון, עדיין מדובר בטיפול לכל דבר. ככזה, עדיף שייערך רק על ידי בעלי מקצוע מיומנים שאנו בטחים בהם. מעבר להמלצות המסורתיות מפה לאוזן, נמליץ לערוך חיפוש אינטרנטי ולסקור חוות של

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה