יום רביעי, 12 באפריל 2017

גדר רשת לבריכה



 למה צריך גדר רשת לבריכה?

יש לכם בריכה פרטית? אשריכם! בריכה פרטית תורמת לאיכות החיים ומפנקת את דיירי הבית ואורחיו באפשרות ליהנות מכל מה שיש לבריכה להציע – במרחק פסיעה מסלון הבית.
אבל יש לזכור שהבריכה היא מקור סכנה גדול עבור ילדים קטנים ופעוטות. בישראל, סיבת המוות הראשונה בתאונות בית ופנאי הינה מקרי טביעה. רוב מקרי הטביעה של ילדים ופעוטות היו נמנעים, אם הייתה מותקנת גדר רשת לבריכה, גדר בטיחות סביב הבריכה, אשר הייתה מונעת מילדים את הגישה לבריכה ללא השגחה.

רגולציה בנושא גדר לבריכה

ילד צעיר יכול לטפס מעל הגדר אם היא נמוכה מדי או אם יש בה נקודות אחיזה לידיים או מקום להנחת הרגליים בעת הטיפוס. לכן נקבע, שהקצה העליון של הגדר צריך להיות בגובה של לפחות 122  ס"מ מהקרקע, כאשר מדידת הגובה נעשית בצד החיצוני לבריכה. ישנן רשויות מקומיות בחו"ל, המחמירות בנושא גובה הרשת ובהן נדרש גובה של 150 ס"מ.




סוגי גדר לבריכה

קיים מגוון רחב של סוגי גדרות לבריכה. ישנן גדרות ממתכת, מעץ, מזכוכית, ועוד מיני שילוב של חומרים, בשלל סגנונות.
ואולם הגדר היעילה ביותר הינה ללא ספק גדר רשת לבריכה, שמאפשרת גמישות מירבית וניתנת לשליפה ולהרכבה חוזרת לפי הצורך.
גדר רשת איכותית מבטיחה חוזק ויציבות של הגדר, והיא מתוחה היטב בין העמודים. הרשת עצמה חייבת להיות עשויה מחומר גמיש אך עמיד בפני קריעה.
היתרונות של גדר רשת אינם מתמצים רק בגמישות וחוזק. גם תכונותיה של הרשת כמבודד שקוף, המאפשר ראיה דרכה, הן יתרון גם מבחינה בטיחותית וגם מבחינה אסתטית. גדר שקופה אינה מסתירה את הנוף של הבריכה עצמה או צדה השני של החצר, ובכך יתרונה הנוסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה