יום שבת, 30 ביוני 2012

חשבונית אורנג'


אחת התלונות שחוזרת על עצמה לא מעט, על ידי צרכני הסלולר, היא כי הפירוט בחשבוניות החודשיות אינו מובן. מצב זה גורם לתסכול רב אצל הלקוח, שאינו יכול לעקוב כראוי אחר החיובים, בגין שיחותיו במכשיר הנייד. בהמשך לכך, חש הלקוח לא אחת כי התשלום מופרז ושחברת הסלולר מחייבת אותו שלא בצדק בסכומים גבוהים ממה שחשב שיחויב בפועל.
חברת אורנג'  הרימה את הכפפה ויצאה עם תוכנית חדשה בשם אורנג' קליר, אשר מפשטת את אופן החיוב החודשי והופכת את חשבונית אורנג', לברורה ופשוטה הרבה יותר ממה שהורגלו לקוחות הסלולר עד היום.

פרטי התוכנית

על פי תוכנית אורנג' קליר, המחירים של רכיבי החבילה כגון:
sms, וחבילות גלישה יהיו ידועים וברורים מראש. כך, נמנעות הפתעות מיותרות בסוף החודש וכן ניתן לתכנן את הוצאות הסלולר, כחלק מההוצאות החודשיות השוטפות. כול האמור מתממש, בזכות חשבונית אורנג' קבועה בכל חודש. בנוסף, יצוין כי התוכנית אורנג' קליר, כמובן לא כוללת כל התחייבות, כך שהלקוח יכול רק להרוויח מהשיטה החדשה.


חשבונית אורנג' ברורה

בהמשך לאמור, תוכנית אורנג' קליר בעצם בנויה משש תוכניות, המתאימות לצרכי הלקוחות השונים. יעודן המרכזי של כל שש התוכניות, הוא להיות ברורות ופשוטות להבנה, תוך התייחסות ללקוח הפשוט. במילים אחרות, התוכנית שמה לה למטרה, להפוך את חשבונית אורנג' החודשית, למובנת לכלל הציבור תוך הימנעות משילוב מילים מבלבלות, ומושגים, הידועים אך ורק למתי מעט.

חשבונית אורנג' ירוקה

מעבר לחשבונית ברורה, חשבונית אורנג' הנה אף ירוקה יותר. חברת אורנג', כחלק ממספר חברות נוסף, מעודדת את לקוחותיה לקבל את החשבוניות החודשיות באמצעות אתר האינטרנט של החברה, או במייל. לקבלת חשבונית אורנג' באופן האמור מספר יתרונות כגון: ראשית, נעשה פחות שימוש בנייר, דבר החוסך בכריתת עצים להכנתו ועקב כך אף מיוצרת פחות פסולת. בנוסף, במקום להחזיק המוני קלסרים, עמוסים בחשבוניות, ניתן לשמור הכול באמצעים ממוחשבים וליהנות ממקום נוסף ומנוחות. כמו כן, לא קיים חשש כי החשבונית תאבד בדואר ואין צורך לעדכן את חברת הסלולר על מעבר דירה.


תגובה 1:

  1. שני דברים
    1. החשבונית של אורנג' עדיין מסובכת להבנה. ברגע שישנן התניות כלשהן, החשבונית לא תהיה ברורה.
    ברגע שיש כוכבית לדטגמא נ"*לאחר הטבה של 16 ש"ח למשך שנה" - שוםפ דבר אינו ברור

    2. מאוד חשוב לי לשמור על הסביבה. בפועל מה שקורה, כארש חשבונית מגיעה למייל או יות נכון מגיעה הודעה על כך שהשחבונית מוכנה וצריך להזדהות בכדי לראות את החשבונית, עוקבים פחות אחרי החשבוניות.
    כאשר החשבונית מגיעה הביתה, יש פותחים אותה ובודקים.
    אולי יש אנישם שהם סופר מסודרים, ממה שבדקתי אצל רוב האנשים, כאשר זה מגיע למייל, הדברים או שאינם נבדקים או שנבדקים באיחור.
    כאשר מדובר בחברה כמו אורנג',שכמעט בכל חשבונית מצאתי טעות, חשוב היה לי לקבל חשבונית מסודרת הבייתה.

    השבמחק