יום שלישי, 29 בינואר 2013

פרוש חלומות לפי קבלה


צמחים ופרחים, פירוש חלומות על פי הקבלה
חלומות שאנחנו חולמים מעידים על מצבנו הנוכחי בחיים על העתיד לבוא עלינו אם בתחום הפיננסי, האישי, או בתחום המקצועי. פירוש חלומות לפי הקבלה נותן את האפשרות לכל אדם לפענח את הסמלים השונים המופיעים בחלום. קיימים סמלים שונים מן הקבלה במיוחד בתחום הצמחים והפרחים שיעזרו לכם להבין את החלום שחלמתם.




שדה רחב ופתוח של גידולי תירס – שדה של תירס בשיא הגדילה, במיוחד עם הפירות בו כבר מבשילים, מסמל על פי הקבלה תקופות טובות ומאושרות שלפניכם. צעדים חשובים שישפיעו לטובה על חייכם מסתממנים בעתיד.
זרעים בחלום – אם חלמתם שאתם מחזיקים זרעים בכך ידכם, או שאתם זורעים משהו בגינה או בשדה, על פי הקבלה, הכוונה היא לעורר אתכם. זה הזמן הנכון ביותר לממש כוונות ולהגשים שאיפות. אם לא תעשו זאת במהרה תפספסו את ההזדמנות.
דשא – חלמתם על דשא? על מדשאה מטופחת ויפה? יש לכם סיפוק מהחיים ואתם מרוצים במה שהשגתם. הקבלה אומרת שחלום כזה מעיד על חייו המאושרים של החולם, חוסר דאגות ושקט נפשי.
ורדים – ורדים תמיד משמחים. על פי הקבלה, בחלום ורדים מסמלים התחדשות, צמיחה, לבלוב אהבה ואושר. בחלום חשוב לשים לב לצבע הורד:
ורדים לבנים – מעידים על זוגיות נפלא והרבה אהבה בחייכם. אם חלמתם על ורדים לבנים, נראה שאתם מרגישים מאוד בטוחים במערכת היחסים שלכם.
ורדים בצבע צהוב – מסמלים תשוקה, מיניות ואהבה גדולה. אם בחלום אתם רואים או מרגישים את קוצי הורד, אתם חוששים מבגידה. שימו לב, פקחו את העיניים, החלום מזהיר אתכם על משהו שקורה מתחת לאפכם ובתוך ביתכם.
ורדים בצבע אדום – אהבה גדולה ותשוקה. אם אתם חולמים שאתם קוטפים ורד אדום, זה מסמל על מיסוד של הקשר בעתיד הקרוב ואפילו חתונה.
עץ תות – עץ של תותים מסמל שפע, הצלחה ותענוגות. ברכה באהבה, בריאות ופרנסה. החלום על עץ התות מבקש לאותת לכם על פרק מיוחד בחייכם שנותן לכם הזדמנות להגשמת כל השאיפות שלכם, נצלו את הזמן המיוחד הזה!
קולורבי – חלמתם על קולורבי? מוזר? – לא, זה לא אומר שהתעוררתם רעבים. קולורבי, לפי הקבלה, מסמל חדשות חיוביות, חוויות טובות שיבואו עליכם בקרוב, זכיה בפרס או בילוי מהנה.
רקפת – פרח מקסים ויפה, אבל לפי הקבלה, רקפת בחלום מעידה על בעיות במערכת יחסים זוגית, ובעיקר קשיים בתחום המיניות שמטרידים אתכם.

בכל פירוש חלומות לפי הקבלה יש להבין את הסמלים המופיעים בחלום, לרשום את המועד בו הופיע החלום ולתעד בפרטים את המסר אשר מועבר בחלום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה