יום שלישי, 1 בינואר 2013

סגנונות של שמלות כלה



כאשר את עומדת בפני התחלת תהליך של בחירת שמלת הכלה שלך, חשוב לזכור, כי יש מגוון סגנונות של שמלות כלה ברחבי הארץ ובעלויות משתנות. בחירת הסגנון של שמלות כלה בדרך כלל נעשית על פי סגנונה האישי של הכלה או על פי החלום שהיא רוצה להגשים ביום חתונתה. שמלות כלה יכולות להיות שמלות שהן קצרות וארוכות, שמלות חלקות ועם קישוטים, יש שמלות כלה שזורות באבנים וכמו כן שמלות כלה ממשי כמו של כוכבות הוליווד. בנוסף לכך, יש שמלות כלה בעלות גזרות נופלות ויש שמלות כלה עם מחוך, שמלות כלה יכולות להיות מנופחות או ישרות, גרנדיוזיות או מעודנות.

שמלות כלה מעוצבות

שמלות כלה בגזרות מעוצבות בעלות גב פתוח הן שמלות נוחות מאוד שזוכות לפופולאריות רבה. שמלות בעלות מחוך וחצאיות עם כמה שכבות בד מאוד מתאימות למבנה הגוף של נשות ישראל כי שמלות אלה מספקות את התמיכה באזור האגן ויוצרות מראה דק יותר לגזרה עגלגלה. שמלות בעלות דגמים מיוחדים יותר מצריכות מבנה גוף מעוצב, אז אם את חושקת בשמלה כזאת, התחילי לעבוד גם על עיצוב גופך.


שמלות כלה קלאסיות

שמלות כלה קלאסיות בעלות קו עיצוב נקי יתאימו לכל אחת. אלה שמלות שיוצרות מראה ערב קלאסי ויש גם כאלה שיש בהן שיק מיוחד. שמלות קלאסיות הן גם תמיד באופנה לכן, במידה ואת מעוניינת בשמלה בעלת עיצוב קלאסי, תוכלי לקנות שמלה לא חדשה במחיר הרבה יותר זול ועדיין להיראות מעודנת וקלאסית. שמלות קלאסיות בדרך כלל הן שמלות חלקות בעלות גזרות ישרות ואין בהן את הקישוטים הצעקניים.

שמלות כלה נועזות

שמלות כלה נועזות לא מתאימות לכל כלה ואת צריכה להיות בעלת אופי מאוד מיוחד על מנת ששמלה כזאת תתאים לך. לשמלות נועזות נחשבות השמלות הקצרות או שמלות בעלות שסעים ומחשופים. שמלות אלה הן בעלות עיצוב ייחודי שלא תראי על כלות אחרות, אך צריך גם להתחבר לסגנון הייחודי ולהרגיש בשמלה כזאת בנוח על מנת שהשמלה תמלא את התפקיד שלה ותעצים את תכונותייך המיוחדות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה