יום שלישי, 1 בינואר 2013

מכללה לשוק ההון



מתי כדאי להירשם אל מכללה לשוק ההון?
בתודעה של רוב האנשים בארץ, מי שהולך להירשם אל מכללה לשוק ההון אלו הם בעצם אנשי עסקים ממולחים בתחילת דרכם, אשר רוצים להתחיל להרוויח הון עתק בבורסה לניירות ערך ובשוק ההון ככלל. בפועל, חשוב כמובן להבין כי גם אנשים "פשוטים" כמוכם מגלים היום עניין רב בשוק ההון. על כן, אם התחום מושך אתכם, מדוע שלא תנסו להירשם אל מכללה לשוק ההון ותתנסו בקורס אחד או שניים?

שוק ההון מתאים לכל מי שרוצה בכך
ההנחה מאחורי הלימודים במסגרת של מכללה לשוק ההון היא שאין מישהו אשר שוק ההון לא יכול להתאים לו. מה שבעיקר צריך זה להיות עם ראש על הכתפיים, ושתהיה לכם אוריינטציה עסקית ראשונית, התפקיד של מכללה לשוק ההון היא לספק לכם את כל הכלים המקצועיים, ולגבש עבורכם הכירות עם המונחים המקצועיים של שוק ההון, על מנת שתוכלו לנצל את הכישרון הטבעי שלכם, ולפתח אותו ובכך להרוויח בשוק ההון.



אפשר גם להסתדר מקצועית בלי המכללה?
יש היום אנשים אשר חושבים שהם יכולים להיכנס לשוק ההון, מבלי שהם נרשמו קודם לכן אל מכללה לשוק ההון. ברור שאין שום חובה בכך, אבל אנשים אשר נרשמו קודם לכן אל מכללה לשוק ההון נמצאים ביתרון משמעותי מאד על פני אנשים אחרים. אנשים שלא עברו קורס נכנסים לשוק ההון בחשש מסוים, משקיעים סכומים קטנים מאד, ומקווים ללמוד את השוק תוך כדי כך. לעומת זאת, בוגרים של מכללה לשוק ההון מבינים היטב כיצד השוק עובד, והם חשים בטחון רב בהשקעות שהם מנהלים.

להכיר את כל הזוויות בתחום הזה של שוק ההון
כמו כן, אנשים אשר נרשמים לקורסים בתוך מכללה לשוק ההון, יכולים להכיר מסגרות שונות של שוק ההון ולא להתקבע רק על האופציה המסורתית הזו, וגם לא להיות תלויים אך ורק בבתי ההשקעות או בבנקים אשר ינהלו עבורם את תיק המניות. אתם מרוויחים כך הרבה יותר עצמאות, הרבה יותר ידע - והרבה יותר אפשרויות נפתחות עבורכם בתחום המיוחד.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהתחום של שוק ההון ופיננסים הוא תחום מאוד מעניין וכל אחד יכול למצוא מה ללמוד בתחום זה.
    אני התחלתי ללמוד קורס מקצועית א והמשכתי ללימודי מקצועית ב וקורס בשוק ההון. היום אני עובד בתחום כמשווק פנסיוני ואף משקיע בשוק ההון כאדם פרטי לי ולמשפחה.
    אני חושב שכל מי שמתעניין בתחום הפיננסים צריך לנסות ולמצוא קורס כזה או אחר שיותר מושך אותו ולעשות את המבחנים שלו. תמיד יש עבודה בתחום ותמיד אפשר להרוויח מהקורסים הללו גם אם זה לידע כללי ולא למטרת עבודה.

    השבמחק