יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

חלוקת רכוש



כך תחלקו את הרכוש בצורה יעילה
בעידן של היום זוגות רבים שאינם מסתדרים ביניהם, בוחרים להתגרש זה מזו על פני חיים משותפים לא איכותיים. החלטתם שהגיע הזמן שלכם להתגרש, ואתם רוצים לעשות את זה בצורה יפה וכמה שיותר מהירה? אם כך, אחד מן הדברים אשר עליהם אתם צריכים לחשוב זה ללא כל צל של ספק הנושא של חלוקת רכוש ביניכם לאחר הפרידה. אין זה סוד כי לצערנו הרב חלוקת רכוש מעוררת לא פעם ויכוחים קשים בין בני הזוג אשר רוצים להיפרד, וכדי להימנע מכך מבעוד מועד, ולא להותיר אדמה חרוכה ביניכם, כדאי שתהיו מודעים למספר כללים חשובים אשר מנחים בדרך כלל את חלוקת הרכוש. 

מחלקים הכול שווה בשווה
אפילו אם הבית רשום של שמו של אחד מכם ואפילו אם המכוניות רשומות על שמו של האחר, בדרך כלל חלוקת רכוש צריכה להיעשות פשוט שווה בשווה בין שני האנשים. זה לא משנה מי עבד יותר ומי הצליח יותר בקריירה שלו מבחינה כלכלית, כיוון שבסופו של דבר חלוקת רכוש אמורה להיות זהה ולהיעשות באופן שוויוני. בנוסף, במידה ואחד מכם בגד או הימר וכתוצאה מכך הכניס אתכם לחובות, במקרים כאלה חלוקת הרכוש לא כוללת גם את החוב ומי שגרם לחוב יצטרך להתמודד איתו לבד. 



עזרה מקצועית לא תזיק
לא כולם מצליחים לבצע חלוקת רכוש כמו שצריך וללא מריבות וויכוחים, ולכן בשלבים שונים של התהליך אנשים מחליטים לקבל עזרה. עזרה שיכולה לעשות את ההבדל זה לפנות אל עו"ד שמתעסק בתחום הגירושין, כיוון שעל ידי כך שהוא יסביר לכם כיצד נהוג לחלק את הרכוש תוכלו לפתור הרבה מחלוקות. 

לא לדחות את החלוקה
עוד המלצה חשובה שכדאי לשים לב אליה זה שלא באמת כדאי לכם לדחות את ההתעסקות בחלוקת הרכוש. למרות שזה חלק מאוד לא נעים של הפרידה כדאי כן להתמודד איתו, ויפה שעה אחת קודם, כיוון שכך תוכלו להיות בטוחים שזה כבר נעשה וכי אתם באמת יכולים להתחיל את השלב החדש של כל אחד מכם בחיים שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה