יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

סנטריקס



כל הנושא של תקשורת הוא נושא אשר מעסיק אנשים רבים ברחבי העולם ובמיוחד בעלי עסקים כאלה ואחרים, כיוון שבעלי עסקים רוצים להצליח לתת מענה לכל אחד מן הלקוחות שלהם בצורה המקצועית ביותר שיש, על מנת למשוך עוד ועוד לקוחות חדשים, כמו גם לשמר היטב את הלקוחות הקיימים כבר. מצד שני, הם לא רוצים להוציא כספים מיותרים על שירותי מזכירות, ועל כן האופציה של סנטריקס היא אופציה טובה מטבע הדברים, ובהחלט שכדאי לכל בעל עסק באשר הוא לשקול לשלב בעסק שלו.
 
מה הם היתרונות של מערכת כזו?
מערכת סנטריקס היא למעשה מערכת מובילה של תקשורת וירטואלית, וזה אומר שבעצם בעזרת המחשב אפשר לעשות כמעט הכול. על ידי מערכות תקשורת של סנטריקס אפשר להוציא שיחות, לקבל שיחות ואפילו לנתק אותן, וכל זאת מבלי לגעת בכלל במכשיר הטלפון. נראה כי אחד מן היתרונות הגדולים ביותר של סנטריקס הוא שלמעשה מצד אחד הן מאחדות את כל נתוני התקשורת של העסק בצורה מקצועית ביותר, ומצד שני הן מאפשרות לכל עובד לשלוט על השיחות בשלוחה שלו באופן הנוח והידידותי ביותר למשתמש.




תא קולי נוח ביותר לשירות הלקוחות
במערכות תקשורת של סנטריקס יש לכל אחד מן העובדים תא קולי שהוא יכול תמיד למשוך ממנו את ההודעות, ומשמעות הדברים היא שהלקוח צריך לדעת רק מספר טלפון אחד כדי להצליח לדבר עם כל אחד מן העובדים. הרעיון הוא להפוך את התקשורת עם הלקוחות להרבה יותר נוחה וזמינה הן מבחינת הלקוחות והן מבחינת העובדים בבית העסק, וזה בדיוק מה שקורה עם מערכת כמו סנטריקס

מחירים טובים ביותר לכל עסק
כל בעל עסק שרוצה לעבוד עם מערכות ניהול תקשורת כאלה יכול לעשות את זה מאוד בקלות ומבלי להוציא הרבה יותר מידי כסף, כי למעשה מערכות כאלה הן אומנם משוכללות אך הן אינן יקרות. בנוסף, כל אחד מהעובדים בעסק יוכל ללמוד מאוד בקלות כיצד לעבוד עם המערכת הזאת, כך שלא מדובר על משהו שצריך זיקה מיוחדת למחשבים כדי ללמוד לעבוד איתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה