יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

משקפי רודי פרוג'קט



אם אתם רוכבי אופניים וצריכים פתרון בכל מה שקשור לרכישה של משקפיים מתאימות אשר יגנו על עיניכם במהלך הרכיבה בצורה הנוחה והבטיחותית ביותר, נראה כי התשובה עבורכם נמצאת בדגמי המשקפיים של חברת רודי פרוג'קט ללא כל עוררין. האמת היא כי ישנם שני דגמים של משקפי רודי פרוג'קט מומלצים בדגמים שונים: משקפי ספורט סטארט או פליי, ומשקפיים לשימוש יום - יומי הנקראות ספייס גארד. יש לציין את העובדה כי בשני הדגמים משקפי רודי פרוג'קט זולים יותר מדגמים אחרים ועם זאת איכותיים ברמת העיצוב והטכנולוגיה.

משקפי רודי פרוג'קט עדיין ברמה גבוהה
משקפי רודי פרוג'קט המייצרים משקפיים לספורטאים ולרוכבי אופניים המשלמים הרבה כסף עבור משקפיים אשר יגנו על עיניהם וביחד עם זאת יהיו נוחים וברמה טכנולוגית ואופטית גבוהה, מתבשרים בדגמים אלו על הורדת המחירים של משקפי רודי פרוג'קט ומקבלים איכות של משקפיים עם עדשות מתחלפות, ידיות יציבות ועוד.



משקפי רודי פרוג'קט סטארט או פליי
משקפי רודי פרוג'קט אלו קלים, נוחים וספורטיביים. לדגם זה עדשות מתחלפות: עדשות שקופות, כהות ועדשות שמש בכמה צבעים. ניתן לכוון בהן את גשר האף, הן נוחות לתפעול והחלפת העדשות וניתן לייצר לתוכן קליפון עם עדשות ראייה ומחיצה ביניהן לבין העדשות הספורטיביות המונע כניסת אדים. הן גם מונעות כניסת רוח ומכסות טווח גדול של ראייה. בנוסף, מחירם של משקפי רודי פרוג'קט אלו נע בין 580-680 ₪.

משקפי רודי פרוג'קט ספייס גארד
משקפי רודי פרוג'קט אלו גם הן בעלות מראה ספורטיבי ומסננות קרינה. הן קלות, נוחות וניתן לכוון אותן. מחירן נע בין 680 ₪ לדשות רגילות ו- 780 ₪ עם עדשות כהות או צבעוניות. ניתן לרכוש משקפי רודי פרוג'קט אצל מספר משווקים בארץ.

היכן רוכשים משקפי רודי פרוג'קט?
ישנם שלוש מקומות המשווקים את משקפי רודי פרוג'קט המקצועיות והמקוריות בארץ. משקפי רודי פרוג'קט ניתן לרכוש בכפר נטר באזור השרון, בשכונת הדר יוסף בתל אביב ובכוכב יוקנעם. לפיכך, שווה לנסוע לאחד מהאזורים הקרובים למקום המגורים ולרכוש את משקפי רודי פרוג'קט האיכותיים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה