יום חמישי, 5 בפברואר 2015

חתונה בדרום



למה לערוך חתונה בדרום?
 
יש הרבה סיבות לערוך חתונה בדרום. קודם כל, מחירי האולמות וגני האירועים בדרום זולים בעשרות אחוזים בהשוואה לאולמות בתל אביב, בגוש דן ובאיזור המרכז. פערי מחירים אלו יכולים להיות מנוצלים על ידי בני זוג בתחילת דרכם לצורך הקמת משפחה, רכישת דירה, שיפוץ בית ועוד. לא תמיד כדאי לשאת בהוצאות הגבוהות על אירועים בתל אביב ולרוב עדיף להקצות משאבים עבור חתונה בדרום. 

שנית, באיזור הדרום קמו לאחרונה עשרות אולמות אירועים אטרקטיביים. באולמות אלו מציבים את האינטרס של האורחים והמוזמנים בראש סדר העדיפויות. ההיצע של אולמות בדרום גדול מהביקוש ובני הזוג המעוניינים להתחתן הם אלו שמרוויחים מזה. במילים אחרות, כדאי לנצל את ההזדמנות ולערוך אירוע בלתי נשכח באיזור הדרום לפני שכולם יגלו את הסוד.


נגישות ומקומות חנייה

יש עוד סיבות המסבירות מדוע כדאי לערוך חתונה בדרום. מבחינת נגישות לדוגמא, הנסיעה לדרום לצורך השתתפות באירוע לא כרוכה בעמידה בפקקים. בני זוג יכולים לתאם אירוע בכל יום בשבוע ולהקל על האורחים. אפשר להזמין שירותי הסעות עבור אורחים המתגוררים בצפון או בדרום, להחליט על נקודות איסוף והורדה ולהבטיח שביעות רצון מלאה של כל המשתתפים. חתונה בתל אביב מחייבת את המוזמנים לצאת מהבית שעתיים מראש ולחפש אחר כתובות מסובכות, בעוד חתונה בדרום מעמידה לרשותם את כל התנאים לאירוע מוצלח.

הנגישות ומקומות החנייה יכולים לשנות לחלוטין את האופי של האירוע. אף זוג לא רוצה שהאורחים שלו יגיעו כועסים או עצבניים לחתונה. השאיפה צריכה להיות הקלה ככל האפשר על הנגישות לאירוע ועל החיפוש אחר חנייה. פרטים אלו הם שהופכים את האפשרות של חתונה בדרום לאופציה מועדפת, גם באירועים קטנים וסולידיים וגם באירועים רבי משתתפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה