יום ראשון, 8 בפברואר 2015

תביעת אובדן כושר עבודה



תאונות קורות – ואף פעם לא קל להתמודד עם זה
אובדן כושר עבודה הוא מצב מאוד בעייתי ולא נוח – לא משנה כיצד נסתכל עליו. אנחנו עובדים קשה מאוד – בכל עבודה באשר היא – וברגע שבו אנחנו יוצאים מכשירות העבודה שלנו אנחנו מרגישים שכל עולמנו רועד תחת רגלינו. זוהי תחושה טבעית – במיוחד בהתחשב בכך שאובדן כושר עבודה נגרם כתוצאה מתאונה, פציעה או מחלה המשביתים אותנו ופוגעים בגוף שלנו פגיעה שדרוש זמן ומאמץ רבים בכדי להתאושש ממנה. בדיוק בשביל דברים כאלה קיימות פוליסות ביטוח של אובדן כושר עבודה – המבטיחות את המשך ההכנסה שלכם גם כשאתם מאבדים את היכולת לעבוד באופן תקין.




תביעת אובדן כושר עבודה – בשביל לקבל את מה שמגיע לכם
כשאנחנו נפצעים או חולים וכושר העבודה שלנו נפגע – אנחנו זכאים להבטחת הכנסה במסגרת פוליסת הביטוח העוסקת באובדן כושר עבודה – אבל חשוב להבין מהם התנאים שבהם אנחנו זכאים להכנסה כזאת ללא הערמת קשיים מצד חברת הביטוח. תביעת אובדן כושר עבודה היא רלוונטית כאשר מצליח המבוטח להוכיח כי כושר עבודתו נשלל ממנו בשיעור של 75% לפחות מכושר עבודתו הקודם. הכל נמצא בפרטים הקטנים של פוליסת הביטוח – ויש לוודא כי הפוליסה שלכם תואמת לתביעת אובדן כושר עבודה שאתם דורשים מחברת הביטוח.

להתמודד עם חברות הביטוח נכון עם ייצוג מומחה בתביעת אובדן כושר עבודה
במידה והגשתם לחברת הביטוח תביעת אובדן כושר עבודה ולא קיבלתם את מה שמגיע לכם בהתאם לפוליסה – יש לפנות לעורך דין המתמחה בתביעת אובדן כושר עבודה. עורך דין שכזה מבטיח שתקבלו את שמגיע לכם – מאחר והוא מנוסה בהתמודדות עם חברות הביטוח השונות ובמשמעויות החוקיות של אובדן כושר עבודה. חשוב לזכור כי מצב של חוסר כשירות הוא מצב קשה ולא נוח – ואתם צריכים את הייצוג הטוב ביותר בכדי להבטיח שאתם מקבלים את מה שמגיע לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה