שירות לקוחות איכותי הוא השקעה
אין ספק כי המטרה של
כל אדם שנכנס למגזר העסקי היא להצליח ולגרום לעסק שלו לגדול ולהצליח. עם זאת, האמת
העצובה היא שרוב בעלי העסקים לא מצליחים במשימתם – ולא מדובר תמיד בחוסר השקעה,
אלא בהשקעה שלא מכוונת נכון. אחד המשאבים שעל בעל העסק להשקיע בהם במידה הרבה
ביותר הוא שירות הלקוחות. ללא שירות לקוחות איכותי – לא תהיה משמעות לכל העבודה
הקשה והמשאבים שמושקעים בעסק. חלק מהותי משירות הלקוחות הוא המענה הטלפוני שחייב
להיות איכותי.
מה הופך מענה טלפוני
למענה איכותי?
מענה טלפוני הוא קודם
כל אנושי – מוקדים אוטומטיים לא מהווים תחליף לשירות מענה אנושי איכותי ומקצועי.
לאחר מכן, השירות חייב להיות מהיר ויעיל ואסור לתת ללקוחות להמתין זמן רב לקבלת
שירות – אלה מותרות שאין לעסק שלך. בנוסף, המענה הטלפוני חייב להיות מקצועי ולהבין
בעסק שלך ובשירות שהוא אמור לתת וחשוב מכל, להיות אדיב וידידותי ללקוח. הפתרון
הטוב ביותר לכך – הוא שירות מענה אנושי.
לשירות הטלפוני
האיכותי ביותר – שירות מענה אנושי

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה