פניה
אל מוקד שירות הלקוחות של 012 מובייל יכולה להיות פשוטה מאד. כל שצריך הוא לבצע שיחת
טלפון ולהעלות את כל השאלות שתרצו. גם לקוחות שאינם נמנים עם לקוחות החברה אלא
מתעניינים בשירות של החברה מתקשרים לשירות הלקוחות וגם לקוחות החברה. המטרה של
נציגי השירות היא לתת לכל אחד את השירות הטוב ביותר עבורו ולתת מענה מקצועי ואדיב
לכל אחד.
פניה מלקוחות
מתעניינים
אם אתם עוד לא נמנים
עם לקוחות החברה, זה הזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של 012 מובייל ולקבל את כל
המידע שתרצו לקבל כדי לקבל החלטה אם להצטרף אל שירותי החברה או לא. הנציגים ישמחו
לא רק לתת לכם מידע על השירות של החברה אלא גם לעזור לכם להתאים את השירות שטוב
ביותר עבורכם ומשתלם בהתאם לצורך שלכם.
למידע נוסף לחץ כאן –
012 מובייל שירות לקוחות
שאלות נפוצות של
לקוחות החברה
לקוחות החברה פונים
אל המוקד הטלפוני שלה ומפנים שאלות בנושאים שונים כמו למשל חשבוניות, על חבילות של
החברה וגם שאלות הנוגעות לטיפול בתקלות.
- חשבוניות – בכל שאלה הנוגעת לחשבוניות כמו למשל גובה החשבונית, שיחזור של חשבונית ישנה, החלפת הכתובת למשלוח החשבונית (גם אם היא נשלחת במייל) או החלפה של אמצעי התשלום יש לפנות אל נציגי החברה ולקבל תשובה מלאה במקום.
- חבילות של החברה – בשיחה אחת עם מוקד שירות הלקוחות של 012 מובייל אפשר לקבל מידע על חבילות קיימות של החברה, להתאים לכל אחד את החבילה הטובה ביותר עבורו ואפילו לעבור בקלות בין החבילות השונות כך שהשירות יהיה אטרקטיבי ביותר.
- תקלות – אחת הפניות אל המוקד הטלפוני של 012 מובייל נעשית בנוגע לתקלות. אמנם לא מדובר בפניה העיקרית אבל ישנם אנשים שפשוט חושבים שישנה תקלה בשירות של החברה ומצליחים לקבל את התשובה להמשך הפעילות בקלות דרך שיחת טלפון אחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה