יום שני, 30 בנובמבר 2015

אשראי לעסקים – טעויות שכדאי להימנע מהן

בקשת אשראי לעסקים היא בקשה לגיטימית אשר מאפשרת לעסק לפעול על פי הדרישה שלו, להתקדם מבחינת הפעילות שלו ולגדול. כיוון שהאשראי חשוב מאד לעסק יש כמה פעולות שחשוב להימנע מהן כשמגישים את הבקשה לאשראי.

הכנה לא טובה

מספיק מי שנותן את האשראי רוצה לקבל את כל המידע הרלוונטי לפני שהוא מאפשר את האשראי. לכן, חשוב מאד להתכונן היטב אל הפגישה ולדעת את כל הנתונים הרלוונטיים מראש. קבלת אשראי לעסקים תתבצע כאשר הצד השני יאמין כי הוא נותן את האשראי למטרה חיובית וכי מי שמקבל את האשראי ישתמש בו כראוי ויוכל להחזיר את הכספים על פי הדרישה.

הגעה באיחור

אחת הטעויות שאפשר לעשות כאשר מבקשים אשראי לעסקים היא להגיע אל הפגישה באיחור. אתם צריכים להקפיד להגיע בזמן ולכבד את הצד השני שמתייחס אליכם. הגעה באיחור היא טעות גדולה מאד ויש להימנע ממנה. התייחסות לאיחור היא התייחסות לרושם הראשוני שאתם משאירים על הצד השני ולכן אפשר להבין מכך שעליכם להגיע אל הפגישה לפני הזמן וכמו כן עליכם להגיע בצורה מרשימה ולכן כדאי לשים לב ללבוש שלכם לפני שאתם יוצאים.

הימנעות מהצגת נתונים

ברגע שאתם מחפשים אחר אשראי לעסקים אתם צריכים לדעת את כל הנתונים שלכם. אתם צריכים לאפשר לצד השני לדעת עליכם כל מה שיכול להיות לו רלוונטי. אם אתם מתכננים לגייס אשראי עבור עסק חדש אתם צריכים להציג תכנית עסקית, כמה כסף אתם מביאים מהבית ולאיזה צורך בדיוק יופנה הכסף שתקבלו. אם אתם עסק קיים יהיה עליכם לפרט כיצד העסק פעל עד כה, מה המצב הפיננסי שלו, מה היכולות שלכם להחזיר את הכספים שתגייסו וכן למה נדרש לכם האשראי שאתם מבקשים.
אשראי לעסקים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה