יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

מטלפרס פתרונות חכמים


מטלפרס פתרונות חכמים מספקים פתרונות אוורור, פינוי עשן ופתרונות חכמים בתחום החניה. המטרה של הפתרונות השונים היא להתאים לכל מקום את הדרך הטובה ביותר ליהנות מאוויר נקי ובריא. האוויר שאנו נושמים אינו תמיד אוויר נקי ובאחריות של כל מי שמחזיק במקום כמו מפעל, קניון או חניון לדאות לכך שהמקום יהיה בריא לכל מי שנכנס אליו. את הפתרונות יש להתאים באופן ספציפי לכל מקום וזאת עושים לאחר בחינת השטח מבחינת המבנה שלו, בדיקה אלו סכנות נמצאות במקום ולאחר מכן מתאימים את פתרונות האוורור הנכונים ביותר.

בחינת הנתונים של השטח

אחד הדברים שיש להתייחס אליו כשבוחרים למקום מערכות לניקוי האוויר הוא המבנה במקום. מטלפרס פתרונות חכמים יכולה לבחון את המורכבות של כל מקום, לגלות אזורים שיכולים להוות סכנה גדולה יותר מאחרים ובהתאם לבחור את המערכות הטובות ביותר למקום.

בדיקה אלו סכנות ישנן במקום

החומרים שמשתחררים במקום צריכים להיבדק כי לא תמיד אנו יודעים מה מסכן אותנו ומה לא. מטלפרס פתרונות חכמים יבצעו בדיקה של השטח מבחינת החומרים שבו ויבחרו את המערכות המתקדמות ביותר שיכולות לנקות את האוויר כראוי.

בחירת פתרונות האוורור

בהתייחסות לפתרונות האוורור רואים קודם כול את הצורך של המקום ושמירה על בטיחות האנשים. הפתרונות יכולים להיות במסגרת תחלופת האוויר, ניקוי האוויר, הגנה מפני עשן ויכול להיות גם מפני פליטה של גזים רעילים. מטלפרס פתרונות חכמים מאפשרת לכל מקום לקבל את הפתרון הטוב ביותר עבורו וזאת לאחר בירור הצורך של המקום ובחינת מורכבות המבנה. אפשר לומר כי שני מקומות, אפילו שיש בהם סכנה דומה, לרוב לא יקבלו פתרון דומה ולכן ישנה משמעות גדולה לתהליך של בחינת המקום והצורך.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה