יום שני, 14 בדצמבר 2015

מאיזו חברה כדאי לכם לרכוש מפוחים

מפוחים
ישנם מצבים שונים שיכול להיות שיגרמו לכם לחפש אחר רכישה של מפוחים. אם אתם אחראים על מבנה, התחזוקה שלו או שאתם אחראי בטיחות במפעל, יכול להיות שתצטרכו לקבל החלטות שונות שיגנו על המבנה שלכם ועל האנשים שמסתובבים בו. אתם יכולים לחפש אחר חברה המתמחה בתחום המפוחים שתוכל לעזור לכם לבחור את המפוח הטוב ביותר עבור המקום שאתם אחראי עליו. החברה המומחית בתחום צריכה להיות בעלת ניסיון בתחום, היא צריכה להחזיק סוגים שונים של מפוחים וכן עליה לספק אחריות למפוח שהיא תמכור לכם.

מה הניסיון הקודם של החברה בתחום

החברה צריכה להביא איתה ניסיון בתחום ועליה להכיר מבנים דומים לזה שלכם. לכן, אם יש לכם מפעל (או שאתם אחראיים על מפעל), יהיה עליכם למצוא חברה עם ניסיון בהתאמת מפוחים למפעלים ולא רק למבנים ציבוריים.

אלו מוצרים החברה מחזיקה

מומלץ שהחברה תחזיק במוצרים שונים ושיהיו לה הכלים הטובים ביותר להתאים לכם את המפוחים הטובים ביותר למקום שלכם. אם החברה מחזיקה רק במוצר אחד או מוצרים של חברה אחת היא לא תוכל להציע לכם שלל פתרונות אלא רק פתרון אחד ולא תמיד הוא יהיה הטוב ביותר עבורכם.

מה האחריות שהחברה תספק לכם

החברה שתמכור לכם את המפוחים ואפילו תבצע עבורכם את התכנון שלהם ואולי ההתקנה תצטרך להציע לכם אחריות ואתם יכולים לבחון אם היא מתאימה לכם או לא על פי האחריות שהיא מספקת. האחריות צריכה להיות עבור כל מה שהחברה מוכרת לכם. כלומר, אם היא מוכרת לכם רק מפוחים היא תיתן עליהם אחריות אך אם היא מבצעת גם התקנה יהיה עליה לתת את האחריות גם על ההתקנה. כמו כן, עליכם לברר מה כוללת האחריות של החברה ומה גובה הטיפול ברגע שהאחריות תפוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה