יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

בחירת חברה להשכרת עגלת קפה לאירוע

מתכננים אירוע מיוחד? חושבים איך לשדרג אותו? עגלת קפה יכולה להיות מונחת באירוע שלכם ולהיות השלמה מצוינת לאווירה שלו. לא כולם חושבים איך האורחים יסיימו את הארוחה ובעזרת דוכן אחד מפנק אפשר להשאיר טעם מצוין.

איזה קפה מוצע לאירוע שלכם

אוהבי הקפה דקדקנים מאד בכל הנוגע לבחירת עגלת קפה לאירוע שלכם. אתם יכולים לשאול את החברה איזה קפה היא מציעה לאורחים והכוונה היא לא רק קפה הפוך, נס וכו' אלא גם באלו פולי קפה היא משתמשת וזאת כדי להחליט אם החברה מציעה לכם את הטעם הטוב ביותר או לא.

מהו השירות שתקבלו מהחברה

כאשר אתם מבצעים בחינת שירות אתם צריכים לבחון את כל המרכיבים שיכולים להיות קשורים באירוח של המוזמנים לאירוע שלכם כמו למשל: • מי יפעיל את העגלה – ישנן עגלות אשר מושכרות בלבד ויש שמושכרות עם שירות מלא. אתם צריכים לברר כיצד נוהגת החברה ולהחליט אם אפשרות זו מתאימה לכם או לא. • לאורך כמה שעות תעמוד עגלת קפה לרשותכם – העגלה צריכה לעמוד לרשות האורחים מרגע שתרצו ובכל מקרה עליה להיות במקום עוד לפני שהאירוע מתחיל. • כמה אנשים ייהנו מהשירות – הקפה צריך להיות מוגש לאורחים לאורך האירוע או להיפתח בשלב הקינוחים. אתם צריכים לוודא כי כל האורחים שלכם יוכלו ליהנות מהקפה ולכן לברר כמה אנשים יוכלו לקבל שירות במהלך האירוע.

בחינת עלויות

ההחלטה על התקציב לאירוע שלכם היא אישית מאד וממנה תוכלו לגזור את הצעות המחיר השונות ולברר מה תביאו לאירוע. כמובן, עגלת קפה יכולה לשדרג את האירוע ואתם תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות מחברות כדי לקבוע אם להזמין את החברה שהתרשמתם ממנה או לא.

עגלת קפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה